Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Wat verandert er in de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen

laptop verzekeren
Particulier Beleggen Aegon Beheerd Beleggen Wat verandert er in de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen

Op 15 juni 2020 wijzigen de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.

Alle veranderingen in voorwaarden op een rij:

  • Introductie van het Reglement Stichting Aegon Beleggingsgiro, waarin de afspraken tussen de klant en de Stichting Aegon Beleggingsgiro staan. We hebben dit document geïntroduceerd om de vermogensscheiding te verduidelijken. Als gevolg daarvan is een aantal bepalingen in de voorwaarden komen te vervallen, omdat die nu in het Reglement staan. Dit reglement gaat in, samen met wijziging van de voorwaarden. Zie art. 2.3, 3.6, 5.5 en 12 van de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen en het Reglement. 
  • De klant moet toestemming geven om het geld voor de aankoop van zijn beleggingen rechtstreeks over te maken naar (de beheerder van) de beleggingsfondsen waarin Aegon Bank voor de klant belegt. Deze geldstroom loopt daarmee niet via de Stichting Aegon Beleggingsgiro. Zie art. 2.3 en 12.6 van de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.
  • Wij hebben verduidelijkt dat de door de klant gegeven opdrachten worden getoond in Mijn Aegon. Zie art. 10.11 Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.
  • Wij hebben toegevoegd dat wij (telefoon)gesprekken die wij met u voeren, kunnen opnemen of bewaren. Wij bewaren deze gesprekken niet langer dan 7 jaar. Zie art. 18 Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.
  • We hebben het orderuitvoeringsbeleid nogmaals herzien (versimpeld). Zie bijlage 1 van de Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.
  • Er is aan de voorwaarden toegevoegd dat indien waarde van beleggingen van de klant binnen kalenderkwartaal met minimaal 10% of een veelvoud daarvan daalt, dat Aegon Bank de klant daarover informeert. Zie art. 9.3 Voorwaarden Aegon Beheerd Beleggen.

U kunt uw voorwaarden downloaden

Wilt u de aangepaste voorwaarden nog eens rustig doornemen? U kunt ze eenvoudig downloaden.

Heeft u nog vragen?

Onze medewerkers staan voor u klaar. U bent het snelst geholpen via de chat. We zijn via chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur. Alle verdere informatie vindt u op onze Klantenservice pagina.

Naar Klantenservice