Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Veelgestelde vragen over de Annuïteitenhypotheek

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Kan ik mijn hypotheek wijzigen?
Er zijn verschillende mogelijkheden om uw hypotheek aan te passen
Afhankelijk van uw situatie bekijkt u met uw adviseur wat voor u een goede optie kan zijn. Op onze website vindt u meer informatie over de volgende mogelijkheden: 
Voor een verzoek tot het wijzigen van uw hypotheek neemt u contact op met uw adviseur
Het gaat om een ingrijpende aanpassing van uw hypotheek(voorwaarden). Uw adviseur helpt u een bewuste keuze te maken. U kunt een onafhankelijke adviseur inschakelen of via een adviseur van Aegon een wijzigingsverzoek aanvragen.
  • Een adviseur via Aegon: Wilt u in contact komen met een adviseur van Aegon? Vraag een adviesgesprek aan.
  • Een onafhankelijke adviseur: U kunt zelf een adviseur zoeken via onze webpagina Zoek een adviseur.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Mijn hypotheekrente is gewijzigd. Waarom betaal ik nog steeds het oude bedrag?
Uw hypotheekrente betaalt u elke maand achteraf
Per de eerste van elke maand betaald u over de voorgaande maand. De hypotheekrente betaalt u dus maandelijks achteraf. Is er een wijziging geweest op uw hypotheek die van invloed is op de te betalen rente, dan merkt u dit altijd een maand later in uw afschrijving. Een wijziging van de variabele rente gaat in per de eerste van de volgende maand.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Downloads