Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Het Aegon klantenpanel: laat uw mening horen!

Bent u tevreden over onze producten, maar heeft u nog tips? Of heeft u een idee of wens? Of vindt u dat onze communicatie duidelijker en beter moet? Word dan lid van het Aegon Klantenpanel en laat uw mening horen! Uw mening helpt ons namelijk bij het verbeteren van onze dienstverlening.

Hoe werkt het?

U ontvangt, als panellid, een aantal keer per jaar van ons een e-mail met een uitnodiging om deel te nemen aan een online onderzoek. U kiest zelf of u aan het online onderzoek wilt deelnemen. U bent tot niets verplicht en u kunt zich op ieder gewenst moment uitschrijven.

Inloggen Aegon Klantpanel

Bent u voor het eerst? Meldt u zich eerst aan in Mijn Aegon voor deelname Aegon Klantenpanel 

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig

U vindt uw privacy belangrijk. Dat snappen wij heel goed. Daarom worden uw gegevens goed beveiligd. Uw gegevens blijven anoniem en worden niet gebruikt voor verkoopdoeleinden. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor onze online onderzoeken. 

Wat doen we met de resultaten?

Wij analyseren de feedback die wij hebben ontvangen van onze panelleden. De feedback gebruiken we deze om onze communicatie, producten en dienstverlening te verbeteren. Uiteraard houden we u op de hoogte van de resultaten van de onderzoeken.

Uw mening horen wij graag. Doe mee met ons panel!

U kunt zich aanmelden in Mijn Aegon voor het Klantenpanel. Dit gaat als volgt:

  • In Mijn Aegon gaat u naar Mijn gegevens.
  • Bij Communicatievoorkeuren klikt u op wijzig.
  • Vervolgens kunt u deelname bij paneldiscussies bij Aegon aanvinken.
  • U ontvangt dan binnen 4 weken een uitnodigings via e-mail waarmee u de aanmelding voor het Aegon klantenpanel kunt afronden.

Veelgestelde vragen

Hoe gaat het verder als ik mij heb aangemeld voor het Aegon klantpanel?
Direct nadat u zich na onze uitnodiging heeft aangemeld ontvangt u een bevestigingsmail
In deze e-mail staat een link naar een loginpagina. Hier krijgt u met een wachtwoord dat u zelf bepaalt toegang tot uw profielpagina. Op deze profielpagina kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen en aanvullen. Op basis van deze gegevens nodigen wij u via e-mail uit voor klantonderzoeken. Hoe meer gegevens u hier invult, hoe beter wij ervoor kunnen zorgen dat u onderzoeken ontvangt die voor u interessant zijn. 
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor mijn Aegon Klantpanel pagina ben vergeten?
U vraagt een nieuw wachtwoord aan op de inlogpagina voor het Aegon Klantpanel 
Hier vult u uw e-mailadres in en klikt u op 'Wachtwoord vergeten'. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mailbericht. Hierin staat een instructie om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ik heb me aangemeld voor het Aegon Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoeken. Hoe kan dat?
Er zijn een aantal mogelijke oorzaken:
  • U heeft niet al uw gegevens tijdens uw aanmelding ingevuld.  
  • Wij hebben niet het juiste e-mailadres van u.
  • Het kan voorkomen dat voor bepaalde onderzoeken een selectie gemaakt wordt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen. 
  • Onze e-mails worden tegengehouden door een spamfilter. Om dit te voorkomen slaat u het domein *@mwm2.nl op in uw adresboek. 

U kunt uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens wijzigen en aanvullen als u bent ingelogd op uw eigen Klantpanelpagina. Dit doet u via de tab 'Mijn profiel'.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?