Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Ik heb een betaalachterstand

In uw persoonlijke situatie kunnen er dingen gebeuren waardoor er een betaalachterstand ontstaat. Dat vindt niemand fijn. Is dit bij u aan de orde? Neemt u dan snel contact met ons op. Wij gaan graag met u in gesprek om te zoeken naar een passende oplossing. Voor een gezonde financiële toekomst is het van belang dat uw financiële situatie zo snel mogelijk weer op orde komt.

 

Welke oplossing voor u geschikt is, hangt af van uw persoonlijke situatie. Omdat deze voor iedereen anders is, kunnen wij u via de telefoon het best adviseren. Hieronder staan een aantal mogelijke oplossingen.

 

  • Een mogelijkheid is een betalingsregeling die wij samen met u afspreken. Zo kunt u uw betaalachterstand gespreid betalen over een langere periode. De hoogte en de duur van de betalingsregeling hangt af van uw betaalachterstand en het bedrag dat u elke maand kan betalen.
  • Ook is het mogelijk om zelf inzicht in uw financiële situatie te krijgen. Dit kan eenvoudig met ons budgetformulierHiermee krijgt u zelf inzicht in uw financiële situatie. Daarnaast heeft u dit overzicht nodig om eventueel met onze medewerkers een goede betalingsregeling af te spreken. Zo kunnen wij u gerichter helpen.

 

Schakel! Samenwerking tussen schuldhulporganisaties en AegonSchakel!

Sinds juni dit jaar doet Aegon mee aan het samenwerkingsverband Schakel! Dit is een samenwerking tussen schuldhulporganisaties (aangesloten bij de NVVK) en Aegon. Zo kunnen we u sneller, makkelijker en samen helpen. De samenwerking heeft tot doel eigen woningbezitters met betalingsproblemen beter de weg te wijzen en van dienst te zijn.

Wilt u zich aanmelden voor schuldhulpverlening en heeft u een eigen woning met een hypotheek? 

Schuldhulpverleners werken samen met Aegon, u vindt de adressen op www.nvvk.eu.  

De doelstelling van Schakel! is samenwerking

Via Schakel! treden schuldhulpverleners en Aegon in een vroeg stadium met elkaar in contact over uw situatie. Door gezamenlijk op te trekken zijn de partijen beter in staat om een goed beeld te krijgen van de persoonlijke financiële situatie van de klant. Hierdoor kan sneller en eenvoudiger een passende oplossing gevonden worden zodat het klantbelang nog beter kan worden gediend. Klanten bepalen overigens zelf of zij gebruik maken van deze samenwerkingsmogelijkheid.

Joke de Kock, NVVK: “In het verleden hielpen verschillende partijen klanten zonder van elkaar te weten dat ze met dezelfde klant in gesprek waren. Door deze samenwerking kunnen we vroegtijdig met elkaar in contact komen waardoor we samen de klant beter kunnen helpen”.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met afdeling Debiteuren Beheer, wij helpen u graag. Wij zijn te bereiken op 058 244 6839 of betaalafspraak@aegon.nl.