Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen over Mijn Aegon

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:

  • Klik op account aanmaken en maak een persoonlijke account aan.
  • U ontvangt een activatiecode per e-mail of brief.
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

U kunt uw adreswijziging direct online aan ons doorgeven 
Ga hiervoor naar ‘Adreswijziging doorgeven’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Uw eigen adres wijzigen kan ook via Mijn Aegon
Heeft u nog geen Mijn Aegon account? U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze website. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres.  

U kunt uw adreswijziging ook schriftelijk aan ons doorgeven
Stuur ons hiervoor een ondertekend verzoek met de volgende gegevens:

  • uw naam en voorletters
  • uw oude en nieuwe adres
  • uw geboortedatum
  • uw polis- en rekeningnummer(s)
  • eventuele meeverhuizers


Dit stuurt u naar:
Aegon Nederland N.V. 
Postbus 202
2501 CE
Den Haag

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe log ik uit op Mijn Aegon?

Klik op de witte knop met groene letters 'Uitloggen' rechts bovenaan 
U klikt daarna op de blauwe knop 'U kunt hier uitloggen'.

U kunt ook het tabblad in uw browser afsluiten waarmee u Mijn Aegon bezoekt
U sluit uw tabblad door op het kruisje rechts bovenin het tabblad te klikken. Mocht u vergeten om uit te loggen, dan wordt Mijn Aegon na 15 minuten inactiviteit, automatisch uitgelogd.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Welke eisen hebben wachtwoord en gebruikersnaam bij Mijn Aegon?

Uw gebruikersnaam moet voldoen aan meerdere eisen
Uw gebruikersnaam heeft:

  • minimaal 8 karakters.
  • maximaal 50 karakters.
  • en/of kleine letters, hoofdletters, cijfers, apenstaartje (@), liggende streep (_) en/of punt(.). Zo kunt u bijvoorbeeld uw mailadres kiezen als gebruikersnaam.
  • géén letters met leestekens of spaties.


Krijgt u de melding uw gebruikersnaam is al bezet?
Kies een andere gebruikersnaam om dit probleem te verhelpen.

Uw wachtwoord moet voldoen aan meerdere eisen
Uw wachtwoord heeft:

  • minimaal 8 karakters en maximaal 20 karakters,
  • hoofdletter(s), kleine letter(s) én een cijfer,
  • speciale tekens als u dat wilt. Alleen de volgende speciale tekens zijn toegestaan:!, @, #, $, %, ^, &, *, (, ), _, of =
  • géén letters met leestekens of spaties. 

De balk onder het wachtwoordveld laat zien in hoeverre het wachtwoord dat u opgeeft aan de eisen voldoet. Wanneer de balk groen is, voldoet het door u opgegeven wachtwoord aan de eisen. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waarom vraagt Aegon mijn mobiele nummer als ik voor het eerst inlog in Mijn Aegon?

Uw mobiele nummer gebruiken wij voor extra beveiliging
Wijzigt u via Mijn Aegon uw gegevens of doet u een overboeking? Dan gebruiken wij uw mobiele nummer ter controle. Zo weet u zeker dat uw gegevens en uw geld goed beveiligd zijn.

Heeft u geen mobiel nummer of wilt u deze liever niet invullen? Dan kunt u gewoon verder met inloggen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Een document in Mijn Aegon opent of download niet, wat nu?

Het is mogelijk dat u niet beschikt over het programma Adobe Acrobat Reader waardoor u PDF bestanden op Mijn Aegon niet kunt openen of downloaden. U kunt Adobe Reader gratis downloaden op internet via http://get.adobe.com/nl/reader/ . Controleert u ook de instellingen van de pop-up blokkeerder in uw browser en pas deze instellingen eventueel aan. Als uw browsers pop-ups blokkeert, blokkeert de browser namelijk het openen van het document vanaf Mijn Aegon.

Heeft u Adobe Acrobat Reader al en heeft u nog steeds problemen met bestanden downloaden of inzien via Mijn Aegon?
Kijkt u dan of u uw browser kunt updaten naar een nieuwere versie. Uit veiligheid ondersteunen wij alleen de laatste browserversies. Ervaart u daarna nog steeds problemen met het downloaden en openen van bestanden? Dan wordt dit probleem mogelijk veroorzaakt door verouderde tijdelijke internetbestanden. De tijdelijke internetbestanden kunt u wissen door de toetsen shift, control en delete tegelijkertijd in te drukken. Deze toetscombinatie werkt voor de browsers Googe Chrome, Mozilla FireFox en Internet Explorer. Bij Safari kunt uw tijdelijke internetbestanden schonen via de optie 'Reset Safari' of 'Settings'.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Ik heb een iPad of Apple computer en kan niet (al mijn gegevens inzien) in Mijn Aegon, wat nu?

Vaak helpt een update van uw browser naar een nieuwere versie
Voordat u uw browser update, logt u eerst uit op Mijn Aegon. Instructies over het updaten van uw browser vindt u eenvoudig via Google.

Heeft u de laatste browserversie en kunt u nog steeds niet alle gegevens inzien?
Bekijk dan het Mijn Aegon Stappenplan of u het probleem op een andere manier zelf kunt oplossen. 
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u nog vragen? Wij helpen u graag.

Chat met een medewerker

U kunt direct chatten met één van onze medewerkers.

Bel met een medewerker

Onze medewerkers helpen u graag met het beantwoorden van uw vragen.