Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Particulier Klantenservice Mijn Aegon hub

Aegon en de digitale wereld

Je raakt steeds meer gewend aan een digitale wereld. Denk maar aan hoe je tv kijkt, je belastingaangifte doet of het saldo van je bankrekening bekijkt. We begrijpen dat je inzicht wilt hebben in je producten en zelf je geldzaken wilt regelen. Waar en wanneer jij wilt.

Daarom zetten we onze kennis en tools in om je inzichten te bieden die je ondersteunen bij het maken van financiële keuzes. Zo heb je zelf grip op je financiën maar wel met de hulp van financiële experts. Nu én in de toekomst. Wij zijn er voor jou.

Mijn Aegon: dé plek voor al jouw geldzaken

Je bent natuurlijk gewend om van alles online te regelen. Dat kan ook bij ons, mét Mijn Aegon. Even snel je saldo checken of de declaraties van je bouwdepot indienen! Met Mijn Aegon kun je dit 24/7. Het is jouw persoonlijke digitale omgeving.

Je geldzaken

  • Je spaarsaldo bekijken.
  • Je geld overboeken.
  • Je bij- en afschrijvingen bekijken.

Je hypotheek

  • De meest actuele informatie over je hypotheek bekijken.
  • De declaraties van je bouwdepot indienen.
  • Je bouwdepotsaldo bekijken.

Veiligheid

We ontwikkelen al onze producten en diensten met een scherp oog voor veiligheid en privacy. Wil je weten wat je zelf kunt doen en waarop je kunt letten?

Je pensioen

  • Al je pensioendocumenten overzichtelijk bij elkaar.
  • Nooit meer wachten op je pensioenpost.
  • Je pensioendocumenten altijd bij de hand.

Je verzekeringen

  • Je verzekering(en) bekijken en/of wijzigen.
  • Direct je bijbehorende polisvoorwaarden en dekking inzien.
  • De status van jouw ingediende schade bekijken.

Mijn Aegon app

We hebben ook een app! Met de Mijn Aegon app kun je je geldzaken makkelijk op je smartphone en tablet regelen. Waar en wanneer je maar wilt. Je kunt de app gebruiken nadat je een Mijn Aegon account hebt aangemaakt.

Mijn Aegon-account aanmaken? Dat kan in 3 eenvoudige stappen

Je kunt snel en eenvoudig een Mijn Aegon-account aanmaken. Dit doe je door gebruik te maken van de inlogmethode iDIN. iDIN is ontwikkeld door banken om snel en veilig gegevens te delen met bedrijven en instanties. Het werkt net als iDEAL. Je logt in op je internetbankierenomgeving. Jouw veiligheid staat hier voorop.

1. Je logt één keer via iDIN in bij je bank
2. Je persoonlijke gegevens bevestigen
3. Je gebruikersnaam en wachtwoord kiezen

Veelgestelde vragen

Welke eisen hebben wachtwoord en gebruikersnaam bij Mijn Aegon?
Waarom moet ik mijn mobiele nummer bevestigen na inloggen in Mijn Aegon?
Kan ik een gezamenlijk Mijn Aegon account aanmaken?
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord voor Mijn Aegon?
Wat doe ik als het aanmaken van Mijn Aegon niet lukt?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Hoe kan ik mijn pincode voor de app wijzigen?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Wat als ik het niet eens ben met de nieuwe voorwaarden?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Kan ik een gezamenlijk Mijn Aegon account aanmaken?

Antwoord op de meest gestelde vragen deze week

Wat doe ik als inloggen op Mijn Aegon niet lukt?

Onze digitale diensten gebruiken

Steeds meer van onze diensten vinden online plaats, via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app. Zo kun jij zelf, 24/7, je financiële zaken regelen. Waar en wanneer jij dat wilt. En weet je even niet hoe? Dan helpt onze Virtuele Assistent je.

Om van de digitale diensten gebruik te kunnen maken heb je het volgende nodig:

  • een internetverbinding
  • een Mijn Aegon account
  • een smartphone, tablet of computer

Aegon wordt steeds meer digitaal

  • Altijd en overal inzicht in je persoonlijke gegevens en producten.
  • Overzicht van documenten.
  • Downloaden van documenten.
  • Uploaden van ontbrekende documenten.
  • Zelf wijzigen van je gegevens en producten.
  • In een beveiligde omgeving.

Aegon probeert zo duurzaam mogelijk te zijn

Door minder post te versturen, dragen we ook een steentje bij aan het milieu. Soms moeten we je een brief sturen. Ook daarbij houden we rekening met het milieu. Zo is het venster van de envelop gemaakt van een type folie dat er voor zorgt dat de hele envelop bij het oud papier mag. Daarnaast compenseren we de CO2-uitstoot van de bezorging.

Privacy

We verwerken je gegevens om je bijvoorbeeld goed te kunnen adviseren over onze producten, je aanvraag te beoordelen of een schade af te handelen. We doen dit uiterst zorgvuldig. In ons privacy statement lees je hoe we je gegevens verwerken en beschermen.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur. Ze helpen je graag verder!