Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Mijn Aegon

Mijn Aegon

Met Mijn Aegon heeft u 24/7 inzicht in al uw Aegon-producten en regelt u uw geldzaken makkelijk, veilig en snel via internet. In Mijn Aegon kunt u onder andere:

  • Uw persoonsgegevens wijzigen.
  • Uw producten bekijken en aanpassen.
  • De bijbehorende documenten van uw producten inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken.
  • Een schade melden.
  • Een extra aflossing op uw hypotheek doen.
  • De rentevaste periode van uw hypotheek verlengen.

Hoe maak ik een account aan?

Om Mijn Aegon te kunnen gebruiken, moet u een account aanmaken. Dit kan op twee manieren:

  • U identificeert zich via iDIN
  • U identificeert zich via een activatiecode per brief

U identificeert zich via iDIN

iDIN is door banken ontwikkeld om het gebruik van online diensten gemakkelijker te maken. Met iDIN logt u veilig en snel in bij verschillende bedrijven en instanties. Hierbij staat uw veiligheid en privacy voorop. 

  • U logt eenmalig via iDIN in bij uw bank.
  • U identificeert zich snel en veilig via iDIN.
  • U bevestigt eenmalig uw naam, adres, geslacht en geboortedatum aan ons.
  • Aegon krijgt geen inzage in uw bankgegevens en transacties.
  • U heeft binnen 5 minuten een Mijn Aegon account.

Een account aanmaken via iDIN

U ontvangt een activatiecode per brief

Het is mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken zonder iDIN. We sturen u dan per post een activatiecode toe. Zodra u de code ontvangt, kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.

  • Als iDIN niet voor u werkt.
  • Als u geen deelnemende Nederlandse bank heeft.
  • U ontvangt de brief met de activatiecode binnen 3 werkdagen op uw adres.

Een account aanmaken per brief

Let op bij een en/of account

Wilt u zich via iDIN identificeren met een gezamenlijke rekening? Gebruik dan uw eigen inloggegevens voor deze rekening. Krijgt u een foutmelding? Dan gebruikt u mogelijk de inloggegevens van uw partner. De persoonsgegevens die u invoert, stemmen dan niet overeen met de persoonsgegevens van de bank. U kunt u dan per brief identificeren.

Veiligheid

Introductietekst toevoegen

Veelgestelde vragen