Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

U bent succesvol uitgelogd

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

U adresgegevens wijzigt u via Mijn Aegon
U gaat hiervoor naar de optie Mijn gegevens. Heeft u nog geen Mijn Aegon account? U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze pagina Account aanmaken. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adres wijzigen door dit online aan ons door te geven 
Ga hiervoor naar ‘Adreswijziging doorgeven’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon?
Dan geeft u de wijziging ook door voor uw verzekering. Dit doet u met ons webformulier Verzekering meeverhuizen.

Hoe u uw e-mailadres wijzigt vindt u in de Veelgestelde vraag Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?

U wijzigt zelf de betaalwijze via Mijn Aegon voor uw levensverzekering of schadeverzekering
In uw Mijn Aegon account kiest u in het blauwe menu links voor 'Mijn Gegevens'. De optie staat op de pagina 'Mijn Gegevens' bij het kopje 'Betaalgegevens'.

U kunt ook het formulier "Machtiging automatische incasso" gebruiken
Dit kan voor alle producten waarvoor een incasso mogelijk is. U vult het formulier 'Machtiging automatische incasso' in. Na ondertekening stuurt u deze als bijlage naar ons toe via dit webformulier

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een brief te sturen
In uw brief noteert u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en woonplaats
  • Het polisnummer waarvoor u een automatische incasso wilt
  • Het rekeningnummer waar wij de betaling van kunnen afschrijven
  • Uw handtekening

U kunt uw brief inscannen of fotograferen en naar ons sturen via dit webformulier of per post versturen naar:
Aegon N.V.
Postbus 23001
8900 MB Leeuwarden

Na ontvangst van het formulier of uw brief voeren wij de wijziging uit
De eerstvolgende periode incasseren wij uw premie of inleg dan automatisch van uw juiste rekeningnummer.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik de rekeninghouder van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen aanpassen?
Wilt u een rekeninghouder verwijderen?
Dan hebben wij het volgende van u nodig:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de te verwijderen rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig identiteitsbewijs van de te verwijderen rekeninghouder. (Een rijbewijs kan bij een beleggingsrekening niet worden gebruikt als identiteitsbewijs.)

Wilt u een rekeninghouder toevoegen?
Dat kan als deze persoon meerderjarig is. Wij hebben dan de volgende gegevens van u nodig:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig identiteitsbewijs van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder. (Een rijbewijs kan bij een beleggingsrekening niet worden gebruikt als identiteitsbewijs.)
  • Een kopie bankafschrift van de (nieuwe) tegenrekening op naam van u en de toe te voegen rekeninghouder. Deze mag maximaal drie maanden oud zijn. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank.

U zendt deze documenten aan ons via het webformulier

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?
In het verzendschema op Aegon.nl ziet u wanneer uw jaaroverzicht beschikbaar is
Ook ziet u in dit verzendschema of u het jaaroverzicht van uw product via Mijn Aegon of per post ontvangt. 

Is uw jaaroverzicht beschikbaar in Mijn Aegon?
  • U vindt uw jaaroverzicht in Mijn Aegon via de optie 'Jaaroverzicht en mijn documenten'. Deze optie staat in het menu aan de linkerkant. U kunt het jaaroverzicht opslaan of printen. 
  • In de Mijn Aegon app vindt u uw jaaroverzicht via het blauwe menu links onder in het scherm. U kiest daar voor de optie 'Mijn documenten'. U kunt het jaaroverzicht verzenden.

Heeft u nog geen account voor Mijn Aegon?
Maak dan een account aan via ‘Account aanmaken.

Verwacht u volgens het verzendschema wel een jaaroverzicht maar staat deze niet in Mijn Aegon of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Meer informatie over het jaaroverzicht vindt u op onze pagina Jaaroverzicht 2017. Alle veelgestelde vragen over het jaaroverzicht vindt u op de pagina Veelgestelde vragen over uw jaaroverzicht.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u op uw inboedelverzekering via Mijn Aegon
Schade kun je ook aan ons doorgeven via de pagina Schade melden. Is de schade aan uw apparaat nog niet hersteld en wilt u reparatie laten uitvoeren? Lees meer over telefoon, tablet of laptop schade.
 
Schade aan apparatuur die ontstaat tijdens vakantie valt onder uw reisverzekering
Geef je schade door via Mijn Aegon. U kunt uw schade ook online melden.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.