Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

U bent succesvol uitgelogd

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Uw adres wijzigt u via Mijn Aegon
U gaat hiervoor naar de optie Mijn gegevens in het menu links in het scherm. Heeft u nog geen Mijn Aegon account? U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze pagina Inloggen Mijn Aegon. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adreswijziging direct online aan ons doorgeven 
Ga hiervoor naar ‘Adreswijziging doorgeven’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Denk bij verhuizing ook aan het wijzigen van uw adres op uw opstal-of inboedelverzekering
Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon? Geef wijziging van uw adres direct online aan ons door.

Hoe u uw e-mailadres wijzigt vindt u in de Veelgestelde vraag Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?

U wijzigt zelf de betaalwijze via Mijn Aegon voor uw levensverzekering of schadeverzekering
In uw Mijn Aegon account kiest u in het blauwe menu links voor 'Mijn Gegevens'. De optie staat op de pagina 'Mijn Gegevens' bij het kopje 'Betaalgegevens'.

U kunt ook het formulier "Machtiging automatische incasso" gebruiken
Dit kan voor alle producten waarvoor een incasso mogelijk is. U print het formulier 'Machtiging automatische incasso' en vult deze in. Na ondertekening stuurt u deze per e-mail naar Aegon.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een brief te sturen
In uw brief noteert u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en woonplaats
  • Het polisnummer waarvoor u een automatische incasso wilt
  • Het rekeningnummer waar wij de betaling van kunnen afschrijven
  • Uw handtekening

U kunt uw brief inscannen of fotograferen en per e-mail verzenden of per post versturen naar:
Aegon N.V.
Postbus 23001
8900 MB Leeuwarden

Na ontvangst van het formulier of uw brief voeren wij de wijziging uit
De eerstvolgende periode incasseren wij uw premie of inleg dan automatisch van uw juiste rekeningnummer.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik de rekeninghouder van mijn rekening bij Aegon Bank aanpassen?
Wilt u een rekeninghouder verwijderen?
Dan hebben wij het volgende van u nodig:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de te verwijderen rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig identiteitsbewijs van de te verwijderen rekeninghouder. (Een rijbewijs kan bij een beleggingsrekening niet worden gebruikt als identiteitsbewijs.)
Wilt u een rekeninghouder toevoegen?
Dat kan als deze persoon meerderjarig is. Wij hebben dan de volgende gegevens van u nodig:
  • Uw rekeningnummer bij Aegon
  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig identiteitsbewijs van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder. (Een rijbewijs kan bij een beleggingsrekening niet worden gebruikt als identiteitsbewijs.)
  • Een kopie bankafschrift van de (nieuwe) tegenrekening op naam van u en de toe te voegen rekeninghouder. Deze mag maximaal drie maanden oud zijn. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank.

U geeft deze wijziging per e-mail aan ons door
U kunt de benodigde stukken inscannen en samen met uw gegevens aan ons zenden met ons webformulier

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?
In het verzendschema op Aegon.nl ziet u wanneer uw jaaroverzicht beschikbaar is
Ook ziet u in dit verzendschema of u het jaaroverzicht van uw product via Mijn Aegon of per post ontvangt. 

Is uw jaaroverzicht beschikbaar in Mijn Aegon?
U vindt uw jaaroverzicht in Mijn Aegon via de optie 'Mijn documenten'. Deze optie staat in het menu aan de linkerkant. U kunt het jaaroverzicht opslaan of printen. 
Heeft u nog geen Mijn Aegon? Vraag nu uw account aan.

Verwacht u volgens het verzendschema wel een jaaroverzicht maar staat deze niet in Mijn Aegon of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u onder uw inboedelverzekering
Meld de schade online via Mijn Aegon of de pagina Schade melden. Is de schade nog niet hersteld en wilt u reparatie laten uitvoeren aan uw apparaat? Bel met 088 344 00 00. 
 
Schade aan apparatuur die ontstaat tijdens vakantie valt onder uw reisverzekering
U meldt uw schade op de Doorlopende Reisverzekering online.
 
Meer informatie vind u op de pagina: Uw telefoon, tablet of laptop is kapot, wat nu?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.