Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Mijn Aegon

Veelgestelde vragen
Hoe werkt de Mijn Aegon app en wat kan ik ermee doen?

De Mijn Aegon app geeft een overzicht van al uw Aegon producten die u ook kunt inzien via Mijn Aegon
Met de Mijn Aegon app kunt u:

  • Uw bankproduct, pensioenproduct, levensverzekering, schadeverzekering én hypotheekproduct van Aegon inzien.
  • Uw saldo en bij- en afschrijvingen bekijken van uw bankproduct.
  • Geld overboeken vanaf uw Aegon Sparen naar uw tegenrekening.
  • Uw actuele persoonlijke pensioensituatie inzien, waaronder uw AOW-leeftijd.
  • Uw actuele bouwdepotsaldo inzien en bouwdepotdeclaraties indienen. De app geeft geen overzicht van uitbetalingen die zijn gedaan.

Nog geen app? Download de Mijn Aegon app 

U kunt tegelijkertijd ingelogd zijn op Mijn Aegon en de Mijn Aegon app
Tegelijkertijd ingelogd zijn op beide beveiligde omgevingen geeft geen problemen met het inzien van uw gegevens of andere functionaliteiten.  

Zie ook Kan ik meerdere toestellen koppelen aan de Mijn Aegon app?

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waarom heeft de Mijn Aegon app toegang tot mijn locatie, foto's, media, bestanden en foto camera nodig?
Wij hebben toegang nodig tot deze functionaliteiten om u bepaalde services te kunnen aanbieden
Zo kunt u via de Mijn Aegon app een schadeherstellers in de buurt vinden wanneer u schade heeft gemaakt. Hiervoor hebben wij toegang tot uw locatie nodig. Anders kunnen wij u de contactgegevens van schade-herstellers bij u in de buurt niet tonen.

U kunt uw schade melden via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw schade aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

U kunt uw declaratie voor het bouwdepot indienen via de Mijn Aegon app
Hiervoor stuurt u foto's van uw factuur aan Aegon via de Mijn Aegon app. Om deze foto's te kunnen ophalen uit uw toestel, heeft de Mijn Aegon app toestemming nodig. Vandaar dat wij u vragen om toegang tot foto's, media, bestanden en camera.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Kan ik meerdere toestellen koppelen aan de Mijn Aegon app?
U kunt de Mijn Aegon app op meerdere toestellen downloaden en gebruiken
Als u bijvoorbeeld een iPhone en een iPad heeft, kunt u de app op beide toestellen installeren én gebruiken met dezelfde pincode. Per toestel kunt u één Mijn Aegon account van één persoon koppelen aan de Mijn Aegon app.

Zie voor meerdere accounts op de app: Kan ik meerdere Mijn Aegon accounts koppelen aan de Mijn Aegon app?
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Waar kan ik de Mijn Aegon app downloaden?
U download de Mijn Aegon app via de website, de App store of Google Play
Ga naar Download de Mijn Aegon app in 4 eenvoudige stappen
U vult hier uw e-mailadres in en ontvangt van ons een link naar de App store.

Ook kunt u de Mijn Aegon app voor iPhone of iPad downloaden via de App Store. Heeft u een smartphone of tablet met Android? Dan kunt u de Mijn Aegon app ook downloaden via Google Play.
De Mijn Aegon app niet beschikbaar voor de Windows Phone. Wel kunt u uw gegevens online inzien via Mijn Aegon.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe koppel ik mijn toestel waarmee ik de Mijn Aegon app gebruik?
U koppelt uw toestel aan Mijn Aegon bij de eerste keer inloggen
U start de Mijn Aegon app op. Daarna doorloopt u vijf stappen:
  • U drukt op de knop 'Toestel koppelen'.
  • U logt in op Mijn Aegon.
  • U controleert uw gegevens.
  • U kiest uw vijf cijferige pincode.
  • Het koppelen van uw toestel is gelukt. U drukt 'OK' om verder te gaan. 

Heeft u aan uw Mijn Aegon ook een sociaal netwerk gekoppeld?
Dan gebruikt u de pincode voor inloggen op het sociaal netwerk ook voor inloggen op de Mijn Aegon app.

Het koppelen van Mijn Aegon aan de Mijn Aegon app is nodig om uw gegevens goed te beveiligen
Zo weten wij namelijk zeker dat u met uw eigen toestel en eigen Mijn Aegon account inlogt.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.