Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Schade melden

template.footer.pet.title = Huisdier; endpoints.END_TRAVEL_1.data.button.phone = 088 344 00 00; endpoints.END_POSSESSION_2.data.bottomLink=null; endpoints.END_POSSESSION_3.data.bottomLink=null; endpoints.END_POSSESSION_5.data.bottomLink=null; endpoints.END_HOME_3.data.bottomLink=null; endpoints.END_HOME_4.data.button.phone=088 344 1234; endpoints.END_HOME_4.data.bottomLink.url=/particulier/klantenservice/schade-melden/online-schade-melden; endpoints.END_AUTO_3.data.bottomLink=null; endpoints.END_AUTO_6.data.bottomLink=null; endpoints.END_LIABILITY_1.data.bottomLink=null; endpoints.END_TRAVEL_2.data.bottomLink=null; endpoints.END_AUTO_1.data.phones.0.number=0900 88 44; endpoints.END_AUTO_1.data.phones.1.number=055-741 00 01; endpoints.END_POSSESSION_6.data.button.phone=088 344 1234; endpoints.END_POSSESSION_4.data.button.phone=088 344 1234; endpoints.END_TRAVEL_2.data.description=U kunt uw schade of claim het beste online aan ons doorgeven; template.footer.loadFnolFooter = false;

Veelgestelde vragen inboedel

Veelgestelde vragen opstal

Veelgestelde vragen auto

Veelgestelde vragen aansprakelijkheid

Veelgestelde vragen reis

Veelgestelde vragen

Ik heb schade door wateroverlast, sneeuw of ijzel (gladheid). Wat moet ik doen?
Meld schade aan uw spullen of woning online als reparatie niet nodig is
U gaat hiervoor naar Mijn Aegon of het schade melden stappenplan. Is direct reparatie nodig? Bel het noodnummer

Het hangt af van uw dekking of wij reparatie aan uw auto vergoeden
Dekking heeft u alleen bij WA Extra dekking of Allrisk op de Aegon Autoverzekering. Deze dekking geldt voor waterschade bij wateroverlast, sneeuw of ijzel.

Laat uw auto bij dekking herstellen bij een aangesloten hersteller
Maak direct een afspraak bij een aangesloten hersteller. Gaat u niet naar een aangesloten hersteller? Dan heeft dit gevolgen voor eigen risico én moet u de schade zelf bij ons melden.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Heb ik recht op vergoeding als ik vanwege vertraging later aankom op mijn vakantiebestemming?

Vergoeding bij vertraging langer dan 8 uur onder annuleringsdekking
De vertraging moet zijn veroorzaakt door een onvoorziene omstandigheid.

Annulering is standaard meeverzekerd bij Allrisk
Bij Basis sluit u hier apart een module voor af.

Bel met ons als u een verbindende vlucht, bus- of treinrit mist door vertraging
Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Bij welke reparateur kan ik terecht voor ruitschade aan mijn auto?

Voor reparatie gaat u naar een bij Aegon aangesloten hersteller
Vind een autoherstelbedrijf bij u in de buurt. Herstel van uw auto:

  • Bij aanrijdingsschade valt onder de WA Uitgebreide Cascodekking. De situatie waardoor de schade is ontstaan, moet wel onder de dekking vallen.
  • Bij ruitschade valt onder de WA Uitgebreide Cascodekking of WA Beperkte Cascodekking.

U kunt direct naar de aangesloten hersteller gaan bij ruitschade
Op vertoon van uw groene kaart kunt u de ruitschade dan laten herstellen.

Werkt onze pagina vind een autoherstelbedrijf bij u in de buurt niet?
Dan ligt dit mogelijk aan uw browserinstellingen. Als u bijvoorbeeld werkt met Internet Explorer probeert u het dan een keer met een andere browser. Bijvoorbeeld met Google Chrome of Mozilla Firefox. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is de status van mijn schademelding bij Aegon?
In Mijn Aegon kunt u de status van uw schade volgen
Binnen 14 dagen na het melden van uw schade ontvangt u van ons een reactie.

Voor de status van uw schade logt u in op Mijn Aegon:
  • U klikt op de verzekering waarop u uw schade heeft gemeld;
  • Klik in het menu op ‘Schades’;
  • Klik op het schadenummer waar u de status van wilt weten;
  • Bij ‘Status’ ziet u hoever wij zijn met uw schademelding. Onder 'status' staat uitgelegd wat deze inhoudt.

Heeft u nog geen Mijn Aegon account?
Maak dan eenvoudig een account aan via 'Account aanmaken'.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is het dekkingsgebied van de reisverzekering?
Bij Basis kunt u kiezen voor de dekking Europa of wereld
Bij Allrisk dekking heeft u standaard werelddekking. Bij werelddekking bent u overal ter wereld verzekerd. Bij Europadekking heeft u een beperktere dekking.

Bij Europa dekking is er dekking binnen Europa en een aantal andere landen
U heeft naast dekking voor reizen binnen Europa, ook dekking voor reizen naar:

  • Azoren, Canarische Eilanden en Madeira
  • niet-Europese landen die grenzen aan de Middellandse Zee. Bijvoorbeeld Turkije, Tunesië, Marrokko, Israel en Egypte

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.