Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Aegon helpt bij letselschade

Gewond raken bij een ongeval is een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat en doen er alles aan om u goed en snel te helpen. Een nasleep zonder zorgen is iets wat wij allemaal nastreven, want een goede afhandeling helpt bij een vlot herstel.

Wij benaderen ook degenen die een ongeval hebben meegemaakt met een klant van Aegon. Dit kan een ingewikkelde situatie zijn en daarom is het van belang dat dit goed onderzocht wordt. Wat wel vaststaat is dat er binnen drie maanden na het melden van de schade een uitspraak wordt gedaan over de aansprakelijkheid.

De afhandeling uitgelegd

In deze brochure leest u wat u van ons kunt verwachten en wat u zelf kunt doen.

Download de brochure

Wat kunt u zelf doen?

We doen ons best uw schade zo snel en goed mogelijk af te handelen. U kunt daarbij helpen door:

  • goed bij te houden wat u uitgeeft en waaraan. Bewaar de bonnetjes en de rekeningen;
  • ons alle informatie te geven die we nodig hebben om de gevolgen van uw letsel goed te kunnen beoordelen;
  • op verzoek ons te machtigen om medische informatie op te vragen bij uw (huis)arts of medisch specialist. We gaan natuurlijk zeer zorgvuldig om met uw gegevens;
  • zelf actief bij te dragen aan uw herstel. Dat is ook in uw belang. 

Bij letselschade zijn verschillende schade- of kostenposten mogelijk. Denk hierbij aan medische kosten die uw eigen verzekeraar niet meer vergoedt, reiskosten die u moet maken door een ongeval, maar ook kosten van (extra) huishoudelijk hulp. Laat u hierover goed informeren of lees onze brochure aandachtig door.