Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Uw reis annuleren

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe vraag ik vergoeding voor het annuleren van mijn reis?
Geef het annuleren van uw reis zo snel mogelijk door aan Aegon
U geeft annulering binnen 72 uur nadat de onverwachte omstandigheid gebeurt aan ons door. De onverwachte omstandigheid is de reden waarom u annuleert.  In de voorwaarden van uw verzekering leest u wanneer u dekking heeft voor annulering en welke vergoedingen wij  bieden.
 
Meld de annulering rechtstreeks aan Aegon of via uw adviseur
U kunt de annulering melden via onze website, via schade melden.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Is het annuleren van mijn reis gedekt?

Of het annuleren van uw reis gedekt is onder uw reisverzekering hangt af van uw verzekering
Bekijk in Mijn Aegon uw polisblad om te zien welke dekking u heeft meeverzekerd. Onderstaand ziet u of en wat er is verzekerd op welke dekking.

Bij Woon-&VrijeTijdpakket Allrisk is annulering standaard meeverzekerd
Alle onvoorziene omstandigheden waardoor u uw reis moet annuleren zijn verzekerd. De uitsluitingen hierop vindt u in de voorwaarden.

U sluit een losse module af voor annulering bij Woon-&VrijeTijdpakket Basis
Op uw polisblad ziet u of u deze module heeft meeverzekerd. In de voorwaarden ziet u precies in welke omstandigheden u dekking heeft om te annuleren.

Sluit dekking voor annulering van uw reis binnen 7 dagen na boeking van uw vakantie
Heeft u nog geen reisverzekering bij Aegon? Lees meer over de doorlopende reisverzekering en sluit de verzekering direct af.
Heeft u basisdekking en wilt u een extra module afsluiten? Ga naar Mijn Aegon en regel het direct zelf. Of bel met Aegon te bellen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Kan ik de schadeverzekering na afsluiten toch nog annuleren?
U kunt uw verzekering binnen 14 dagen na afsluiten alsnog annuleren
Stuur dan een schriftelijk ondertekend verzoek per post. Of bel met ons.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?