Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Uw reis annuleren

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe vraag ik vergoeding voor het annuleren van mijn reis?
Geef het annuleren van uw reis zo snel mogelijk door aan Aegon
U geeft annulering binnen 72 uur nadat de onverwachte omstandigheid gebeurt aan ons door. De onverwachte omstandigheid is de reden waarom u annuleert.  In de voorwaarden van uw verzekering leest u wanneer u dekking heeft voor annulering en welke vergoedingen wij  bieden.
 
Meld de annulering rechtstreeks aan Aegon of via uw adviseur
U kunt de annulering melden via onze website, via schade melden.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Is het annuleren van mijn reis gedekt?

Als u Annulering heeft meeverzekerd komt u in aanmerking voor dekking
Bij Woon-& VrijeTijdpakket Allrisk is Annulering standaard meeverzekerd. Bekijk uw polisblad in Mijn Aegon voor uw dekking.

Alle onvoorziene omstandigheden waardoor u uw reis moet annuleren zijn verzekerd
De uitsluitingen hierop vindt u in de polisvoorwaarden.

Sluit dekking voor annulering van uw reis binnen 7 dagen na boeking van uw vakantie
Heeft u nog geen reisverzekering bij Aegon? Lees meer over de doorlopende reisverzekering en sluit de verzekering direct af.

Heeft u basisdekking en wilt u een extra module afsluiten?
Ga naar Mijn Aegon en regel het direct zelf.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Kan ik de schadeverzekering na afsluiten toch nog annuleren?
U kunt uw verzekering binnen 14 dagen na afsluiten alsnog annuleren
Neem hiervoor contact op met ons.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?