Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Uw telefoon, tablet of laptop is kapot, wat nu?

Telefoonschade of schade aan uw tablet of laptop is heel vervelend. Of het nu om een barst in het scherm gaat of waterschade: u wilt dat uw telefoon, tablet of laptop zo snel mogelijk gerepareerd of vergoed wordt. Dat snappen wij bij Aegon heel goed. Daarom leest u hier hoe u telefoon, tablet of laptop schade kunt melden. En onder welke verzekering deze schade valt. Zodat u weer snel naar hartenlust kunt bellen, appen en surfen.

 

Ik heb een inboedelverzekering bij Aegon

Uw telefoon, tablet of laptop valt onder uw inboedel. Deze schade is daarom gedekt onder uw inboedelverzekering. 

Let op: zakelijk aangeschafte apparatuur vallen niet onder de dekking van uw inboedelverzekering. En bij een basis inboedelverzekering bent u niet verzekerd voor vallen en stoten. 

  • Is de schade nog niet hersteld?

Bel dan de Aegon Schade Service op 088 344 00 00 

Bij herstel via Aegon Schade Service geldt vaak geen eigen risico

  • Is de schade al hersteld?

U kunt de schade eenvoudig online melden

 

Ik heb een andere verzekering bij Aegon

Is de telefoon, tablet of laptop schade op vakantie ontstaan?

Schade aan de telefoon, tablet of laptop op vakantie valt onder onze reisverzekering. Deze verzekering heeft een wereldwijde dekking. U kunt de schade eenvoudig online melden.

Heeft u de telefoon, tablet of laptop van iemand anders beschadigd?

Schade aan de telefoon, tablet of laptop van een ander valt onder onze aansprakelijkheidsverzekering. Deze verzekering heeft een wereldwijde dekking. U kunt de schade eenvoudig online melden.

 

 

Aegon Schade Service, hoe werkt dat?

U heeft uw schade gemeld bij de Aegon Schade Service. En hoe gaat het nu verder? Wij zetten het voor u op een rijtje. 

  • Een reparatiebedrijf neemt binnen 1 werkdag contact met u op
  • De reparatie duurt maximaal 5 werkdagen, afhankelijk van het soort toestel 
  • Het reparatiebedrijf laat u per e-mail weten hoe u de reparatie online kunt volgen
  • Na de reparatie stuurt het reparatiebedrijf u uw telefoon terug. Is uw telefoon niet meer te repareren en wilt u het terug? Dan houden wij bij een schadevergoeding rekening met 15% van de restwaarde
  • Wij betalen het reparatiebedrijf en sturen u hiervan een schriftelijke bevestiging

Leveringsprobleem Samsung onderdelen

Op dit moment is er een wereldwijd probleem met de levering van Samsung onderdelen voor smartphones. Dit kan betekenen dat een onderdeel, dat benodigd is voor herstel van uw Samsung Smartphone, niet direct op voorraad is bij onze herstelpartners en daardoor het herstel langer duurt dan 5 werkdagen (inclusief verzending). Onze herstelpartners doen er alles aan om uw Samsung Smartphone zo spoedig mogelijk te herstellen. Aangezien dit een wereldwijd probleem betreft zal ieder herstelbedrijf in Nederland tegen dit probleem aanlopen. 

Soms betaalt u een eigen risico

In sommige gevallen betaalt u zelf een deel van de schade. Dan is een deel voor uw ‘eigen risico’. Bij herstel via Aegon schadeservice geldt vaak geen eigen risico. Op Audio- Visuele- Computerapparatuur geldt een eigen risico van € 250,- voor val- en stootschades. Dit eigen risico komt te vervallen bij herstel door Aegon schadeservice. Als het toestel onherstelbaar wordt verklaard geldt alsnog het eigen risico van € 250,-

Wilt u weten wat voor u geldt? Bekijk dan uw voorwaarden en uw polisblad. Daar staat precies op wat de afspraken zijn over uw eigen risico. Zo weet u waar u aan toe bent.