Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen schade melden inboedel

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u onder uw inboedelverzekering
Meld de schade online via Mijn Aegon of de pagina Schade melden. Is de schade nog niet hersteld en wilt u reparatie laten uitvoeren aan uw apparaat? Bel met 088 344 00 00. 
 
Schade aan apparatuur die ontstaat tijdens vakantie valt onder uw reisverzekering
U meldt uw schade op de Doorlopende Reisverzekering online.
 
Meer informatie vind u op de pagina: Uw telefoon, tablet of laptop is kapot, wat nu?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is de status van afhandeling van mijn schade?
Voor het inzien van uw schadestatus gaat u naar Mijn Aegon
Wilt u weten waar in Mijn Aegon u de status van uw schade kunt inzien? Bekijk dan de pagina status van uw schademelding.

U vindt bij status in behandeling meer informatie in het tabblad Correspondentie
Zoals of wij nog wachten op bepaalde informatie. Als wij hebben uitbetaald, vindt u hier ook de betalingsbrief.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat kan ik verwachten als een reparatiebedrijf dat aangesloten is bij Aegon mijn mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet repareert?
Het reparatiebedrijf neemt binnen één werkdag telefonisch contact met u op
In dit gesprek maakt u afspraken over het repareren van de schade. Bekijk uw voorwaarden om te controleren welk eigen risico van toepassing is voor uw schade. Op uw polis vindt u het voorwaardennummer dat voor u van toepassing is.
 
Hoe lang herstel van schade duurt, hangt af van uw apparaat
  • Het repareren van uw mobiele telefoon duurt 4 werkdagen.
  • Het repareren van uw tablet of laptop duurt 5 werkdagen.
Na reparatie stuurt het reparatiebedrijf het apparaat aan u terug. Laat u een apparaat repareren dat minder vaak voorkomt? Dan kan het apparaat een langere reparatieperiode hebben. Dit komt doordat sommige onderdelen dan niet op voorraad zijn.
 
Wilt u de status van uw reparatie volgen?
Het reparatiebedrijf stuurt u een e-mail hoe u uw reparatie online kunt volgen.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?