Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen schade melden opstal

Wat is er gedekt onder de opstalverzekering?

Onder de opstalverzekering valt de schade aan uw woonhuis
U heeft de keus onder het Woon- & VrijeTijdpakket voor een Basisdekking en een Allrisk dekking. Kijk in Mijn Aegon om te zien welke dekking u heeft. 

U kunt in uw voorwaarden terugvinden wat er precies verzekerd is met de Basisdekking
Onder de dekking valt onder andere:

  • Brand
  • Storm
  • Diefstal
  • Waterschade


Met de Allriskdekking bent u voor alles verzekerd wat niet uitgesloten is in uw voorwaarden
U bent dus verzekerd voor bijna iedere andere onvoorziene gebeurtenis, die een beschadiging veroorzaakt en plotseling en onverwachts ontstaat.
 
Hier vindt u de voorwaarden van het Woon- & VrijeTijdpakket
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ben ik verzekerd als ik schade heb door blikseminslag, kortsluiting of stroomuitval?

Schade door blikseminslag is gedekt op uw inboedelverzekering
Breng beschadigde elektronische apparatuur naar een erkend reparateur voor een technisch rapport. Het rapport stuurt u mee met uw schademelding op uw inboedelverzekering. In dit rapport moet duidelijk staan of herstel mogelijk is.

In sommige gevallen is schade door kortsluiting verzekerd
U kunt de schade melden om te kijken of kortsluiting in uw situatie verzekerd is. Binnen 10 werkdagen krijgt u een reactie van ons.

Bekijk ook Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?