Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Particulier Klantenservice Klantenservice Sparen

Klantenservice Sparen

Opnieuw identificeren om veilig te blijven bankieren

Vanwege vernieuwde wet- en regelgeving rondom veilig bankieren vragen wij alle Aegon Bank klanten via e-mail om zich opnieuw te identificeren en een aantal vragen over hun rekening te beantwoorden. Meer informatie en veelgestelde vragen

Contact opnemen met Aegon Klantenservice

Op dit moment is het druk bij Aegon Klantenservice. De wachttijden voor vragen over je spaar- of beleggingsrekening kunnen mogelijk langer zijn dan je van ons gewend bent. Graag vragen wij je om je begrip. Wij doen er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen.

We helpen je graag. Onze medewerkers staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.

Heb je een vraag?
Neem een kijkje in onze veelgestelde vragen. Misschien hebben we je vraag al beantwoord.

Wil je iets wijzigen of aan ons doorgeven?
Je kunt veel zaken online regelen via Mijn Aegon, 24/7. Denk bijvoorbeeld aan overboeken, bij- en afschrijvingen downloaden of wijzigingen doorgeven.

Veelgestelde vragen over sparen

Waarom en hoe identificeer ik mij bij Aegon Bank?
Waar vind ik de bij- en afschrijvingen van mijn rekening bij Aegon Bank?
Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?
Hoe download ik een bankafschrift van mijn rekening bij Aegon Bank?

Hoe wijzig ik de rekeninghouder van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen?
Waarom verandert Aegon Bank de rente op mijn rekening?
Wanneer staat een overboeking van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen op mijn tegenrekening?
Hoe open ik een Aegon Lijfrente Sparen of een Aegon Lijfrente Uitkeren?

We helpen je graag verder via één van de onderstaande mogelijkheden

Stel je vraag aan één van onze medewerkers. Vaak kunnen zij je vraag direct beantwoorden. We staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

Chat

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je kunt wel 24/7 chatten met onze virtuele assistent.

Stel je vraag via Whatsapp

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Je kunt jouw vraag al wel aan ons toesturen, dan krijg je van ons zo snel als mogelijk reactie.

Telefonisch contact

Op dit moment is de Aegon klantenservice gesloten. Wij staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Klik op onderstaande knop, dan heb je alvast ons telefoonnummer bij de hand.

E-mail?
Je wilt ons een e-mail sturen. Maar je kunt ons e-mailadres niet vinden. Hoe zit dat precies?
Groepsfoto van Aegon Klantenservice medewerkers

De collega's van Aegon klantenservice staan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar. Ze helpen je via chat, whatsapp en telefoon zodat je zelf kiest hoe je het liefst contact opneemt. Onze collega's mogen in verband met privacyregelgeving alleen de persoon op wiens naam een contract staat helpen.

Aegon bezoeken?
Adressen en routes naar Aegon kantoren.