Hieronder leest u op welke manieren u bij ons uw product kunt wijzigen.
Wilt u uw schadeverzekering wijzigen?
U wijzigt uw verzekering via Mijn Aegon.
- Klik op de verzekering die u wilt wijzigen
- Klik onderin het scherm met de gegevens van uw verzekering, op de knop wijzigen
- Doorloop de stappen om uw wijziging definitief te maken
- U krijgt een melding met bevestiging van uw wijziging. Als wij de wijziging nog moeten beoordelen, geven wij dit aan in de bevestiging.
U kunt via Mijn Aegon een wijziging doorvoeren voor alle schadeverzekeringen bij Aegon
Aegon heeft een autoverzekering, huisdierenverzekering, inboedelverzekering, woonhuisverzekering, doorlopende reisverzekering, rechtsbijstandverzekering, aansprakelijkheidsverzekering en ongevallenverzekering.
U ontvangt een e-mail met een nieuw polisblad nadat uw wijziging geaccepteerd is
Na ontvangst van deze e-mail is de wijziging verwerkt in Mijn Aegon. Als wij uw wijziging direct kunnen verwerken, ontvangt u dezelfde dag een e-mail. Moeten wij uw wijziging nog beoordelen? Dan ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.
Lukt het niet om uw wijziging via Mijn Aegon door te geven?
Neem dan contact op met uw adviseur. Heeft u geen adviseur? Dan passen wij uw verzekering voor u aan.
Neem contact met ons op om uw wijziging door te geven.
Wilt u uw spaar- of depositorekening wijzigen?
Neemt u contact met ons op via onze klantenservice.
U gaat naar Aegon Sparen of Aegon Renterekening in
Mijn Aegon.
Wilt u uw hypotheek wijzigen?
Voor het wijzigen van uw hypotheek kunt u contact met ons opnemen.
Heeft u een adviseur? Dan kunt u contact opnemen met uw persoonlijk adviseur. U kunt uw hypotheek tot twee jaar na beëindiging inzien via Mijn Aegon.
Wilt u uw levens- of beleggingsverzekering wijzigen?
Een levens- of beleggingsverzekering wijzigen doet u niet zomaar. Dit heeft namelijk verschillende gevolgen. Bijvoorbeeld voor de belasting. Wilt u weten wat het beste bij uw situatie past? En hoe u een wijziging of beëindiging door kunt geven? Lees dan alles over
het stopzetten of wijzigen van uw levens- of beleggingsverzekering.
Bent u al op de hoogte van de gevolgen, en wilt u uw verzekering direct wijzigen of beëindigen? Dat kan op verschillende manieren:
Direct wijzigen?
Neemt u contact met ons op via onze klantenservice.
Geef uw vraag of wijziging direct online door via Mijn Aegon of via de Mijn Aegon app.
Met het online wijzigingsformulier geeft u snel en eenvoudig een wijziging of beëindiging door.
Heeft u een adviseur? Dan kunt u contact opnemen met uw financieel adviseur.
Wijzigingen na een overlijden
De periode na een overlijden is altijd hectisch en zwaar. Om u te helpen bij het wijzigen of opzeggen van de contracten van de overledene kunt u contact opnemen met onze Nabestaandendesk. Lees meer over onze
Nabestaandendesk en geef online een overlijden door.