Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Veelgebruikte formulieren

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:


Lukt het niet om direct een account aan te maken?
Dit kan te maken hebben met een kortdurende verstoring. Probeer het dan later nog eens.

Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Uw adres wijzigt u via Mijn Aegon
U gaat hiervoor naar de optie Mijn gegevens in het menu links in het scherm. Heeft u nog geen Mijn Aegon account? U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze pagina Inloggen Mijn Aegon. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adreswijziging direct online aan ons doorgeven 
Ga hiervoor naar ‘Adreswijziging doorgeven’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Denk bij verhuizing ook aan het wijzigen van uw adres op uw opstal-of inboedelverzekering
Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon? Geef wijziging van uw adres direct online aan ons door.

Hoe u uw e-mailadres wijzigt vindt u in de Veelgestelde vraag Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Inloggen in de Mijn Aegon app lukt niet, wat nu?
Bij een foutmelding of probleem bij inloggen, herkoppelt u de Mijn Aegon app
Dit kan het probleem verhelpen. Voordat u de Mijn Aegon app kunt herkoppelen, ontkoppelt u het toestel. U kunt uw app ontkoppelen via het menu in de Mijn Aegon app:
  • Bent u niet ingelogd? Dan kiest u in het menu voor de optie 'Toestel ontkoppelen'. 
  • Bent u wel ingelogd? Kies dan in het menu voor 'Instellingen' en daarna 'Toestel koppelen'.

Om uw toestel opnieuw te koppelen, start u de Mijn Aegon app opnieuw op.
Zie voor een stap voor stap toelichting de pagina Hulp bij (ont)koppelen van uw toestel

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat doe ik als ik geen jaaroverzicht heb ontvangen?
In het verzendschema op Aegon.nl ziet u wanneer uw jaaroverzicht beschikbaar is
Ook ziet u in dit verzendschema of u het jaaroverzicht van uw product via Mijn Aegon of per post ontvangt. 

Is uw jaaroverzicht beschikbaar in Mijn Aegon?
U vindt uw jaaroverzicht in Mijn Aegon via de optie 'Mijn documenten'. Deze optie staat in het menu aan de linkerkant. U kunt het jaaroverzicht opslaan of printen. 
Heeft u nog geen Mijn Aegon? Vraag nu uw account aan.

Verwacht u volgens het verzendschema wel een jaaroverzicht maar staat deze niet in Mijn Aegon of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik via automatische incasso betalen?

U wijzigt zelf de betaalwijze via Mijn Aegon voor uw levensverzekering of schadeverzekering
In uw Mijn Aegon account kiest u in het blauwe menu links voor 'Mijn Gegevens'. De optie staat op de pagina 'Mijn Gegevens' bij het kopje 'Betaalgegevens'.

U kunt ook het formulier "Machtiging automatische incasso" gebruiken
Dit kan voor alle producten waarvoor een incasso mogelijk is. U print het formulier 'Machtiging automatische incasso' en vult deze in. Na ondertekening stuurt u deze per e-mail naar Aegon.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een brief te sturen
In uw brief noteert u de volgende gegevens:

  • Uw naam, adres en woonplaats
  • Het polisnummer waarvoor u een automatische incasso wilt
  • Het rekeningnummer waar wij de betaling van kunnen afschrijven
  • Uw handtekening

U kunt uw brief inscannen of fotograferen en per e-mail verzenden of per post versturen naar:
Aegon N.V.
Postbus 23001
8900 MB Leeuwarden

Na ontvangst van het formulier of uw brief voeren wij de wijziging uit
De eerstvolgende periode incasseren wij uw premie of inleg dan automatisch van uw juiste rekeningnummer.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.