Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Het aanmaken van een Mijn Aegon account lukt niet, wat nu?

U kunt een account aanmaken als u zelf klant bent zoals verzekeringnemer of rekeninghouder
Als bijvoorbeeld partner van de verzekernemer, is het nu nog niet mogelijk om een account aan te maken. Ook als u nabestaanden- of wezenpensioen ontvangt, is een eigen account niet mogelijk. Nieuw product afgesloten? Houd er rekening mee dat een nieuwe polis na twee tot vier dagen zichtbaar is in uw account.

U kunt u online identificeren via uw bank met iDIN
Met iDIN bevestigt u ons eenmalig uw gegevens

  • Kunt u uw bank niet selecteren? Dan maakt uw bank nog niet gebruik van iDIN. Kies dan voor identificatie per brief
  • Komen uw gegevens van uw bank en die van ons niet overeen? Kies dan ook voor identificatie per brief.
  • Krijgt u een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening? Let er op dat u gebruik maakt van uw eigen persoonlijke inloggegevens en niet die van uw partner selecteert.

 

Onlangs verhuisd?
Geef dan eerst uw nieuwe adres aan ons door via het webformulier op deze pagina: Adreswijziging

Na 48 uur kun je je account aanmaken.