Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Het aanmaken van een Mijn Aegon account lukt niet, wat nu?

Er zijn een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen voor problemen met het aanmaken van een Mijn Aegon account
U kunt met onderstaande oplossingen proberen om wel een account aan te maken.

1. U kunt alleen een account aanmaken als u verzekeringnemer of rekeninghouder bent
Als u deze rol niet heeft, dan kunt geen account aanmaken. Bijvoorbeeld als u de partner bent van de verzekernemer. Ook wanneer u nabestaanden- of wezenpensioen van Aegon ontvangt, is het niet mogelijk om een account aan te maken.

2. U kunt u online identificeren via uw bank met iDIN
Lukt dit niet? Kijk dan of een van onderstaande situaties op u van toepassing is.

  • Uw bank staat niet in het rijtje waar u uit kunt kiezen: Nog niet alle banken doen mee met iDIN. Als uw bank er niet tussen staat, kiest u voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.
  • Uw gegevens komen niet overeen: Controleer uw gegevens en probeer het dan nog eens met de volledige gegevens, zoals deze ook bij uw bank bekend zijn. Als u problemen blijft ervaren, kiest u voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.
  • U krijgt een foutmelding bij het invoeren van een gezamenlijke rekening: iDIN herkent de gegevens niet. U kunt zich identificeren met een rekeningnummer op één naam of u kiest voor identificatie per brief. We sturen u per post een code toe. Zodra u de code ontvangt kunt u uw account activeren en gebruik maken van Mijn Aegon.

 

3. U krijgt onterecht de foutmelding dat uw huisnummer niet juist is
Dan gebruikt u mogelijk een verouderde browser. Update uw browser en dit probleem is verholpen. 

4. U heeft een account succesvol aangemaakt, maar ervaart foutmeldingen bij het inloggen
Het is mogelijk dat u een foutmelding krijgt bij uw actieve account. U kunt deze foutmeldingen mogelijk zelf verhelpen. Ga hiervoor naar Inloggen op Mijn Aegon lukt niet, wat nu?
Wilt u meer weten? Kijk dan bij Veel gestelde vragen over Mijn Aegon

Is uw probleem nog niet verholpen? Wij helpen u graag. Geef uw probleem door via blauwe knop 'Feedback' aan de rechterkant van uw scherm.