Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Hoe wijzig ik de rekeninghouder van mijn Aegon Sparen of Aegon Beheerd Beleggen?

Wilt u een rekeninghouder toevoegen?
Dat kan als deze persoon meerderjarig is. Wij hebben dan de volgende gegevens van u nodig:

  • Een ondertekend verzoek van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder met vermelding van het rekeningnummer bij Aegon.
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig paspoort of een identiteitskaart als identiteitsbewijs van de huidige én de toe te voegen rekeninghouder. Dit mag geen rijbewijs zijn. 
  • Een kopie bankafschrift van de (nieuwe) tegenrekening op naam van de huidige en de toe te voegen rekeninghouder. Deze mag maximaal drie maanden oud zijn. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank.

U zendt deze documenten aan ons via het webformulier Digitaal loket bankzaken

Wilt u een rekeninghouder verwijderen?
Dan hebben wij het volgende van u nodig:

  • Een ondertekend verzoek van de te verwijderen rekeninghouder met vermelding van het rekeningnummer bij Aegon
  • Een kopie van de voor- en achterkant van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart van beide rekeninghouders. Dit mag geen rijbewijs zijn. 

U zendt deze documenten aan ons via het webformulier Digitaal loket bankzaken

Wilt u uw persoonlijke gegevens bij Aegon Bank wijzigen?
Gebruik dan onze Veelgestelde vraag Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens bij Aegon Bank?.