Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?

Uw tegenrekening wijzigt u via Mijn Aegon
Na het inloggen op Mijn Aegon:

  • Selecteert u uw rekening
  • Klikt u in het blok ‘Direct regelen’ op ‘Tegenrekening wijzigen’
  • Daarna vult u de nieuwe tegenrekening in. De tenaamstelling staat al ingevuld en kunt u niet wijzigen.
  • Ten slotte klikt u op ‘Bevestigen’.


Uw tegenrekening moet een Nederlandse betaalrekening zijn. De tenaamstelling moet gelijk zijn aan die van uw Aegon rekening. 

U kunt uw tegenrekening direct gebruiken als deze bekend is bij Aegon
Is uw tegenrekening nog niet bekend bij ons? Dan krijgt u van ons een verzoek per e-mail om aanvullende documenten toe te sturen. 

Heeft u meerdere tegenrekeningen?
Dan is het niet mogelijk om uw tegenrekening via Mijn Aegon te wijzigen. U stuurt ons hiervoor een verzoek via www.aegon.nl/reactie/bankzaken.