Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?

Jouw tegenrekening wijzig je via Mijn Aegon of de Mijn Ageon App
Na het inloggen op Mijn Aegon:

  • Selecteert je jouw rekening
  • Klik je in het blok ‘Direct regelen’ op ‘Tegenrekening wijzigen’
  • Daarna vul je de nieuwe tegenrekening in. De tenaamstelling staat al ingevuld en kun je niet wijzigen.
  • Je klikt op 'Volgende' en upload het bankafschrift van jouw tegenrekening. 
  • Daarna klik je op ‘Versturen’.

Jouw tegenrekening moet een Nederlandse betaalrekening zijn. De tenaamstelling moet gelijk zijn aan die van jouw Aegon rekening. 

Heb je meerdere tegenrekeningen?
Dan is het niet mogelijk om jouw tegenrekening via Mijn Aegon of de Mijn Aegon App te wijzigen. Je stuurt ons hiervoor een verzoek via www.aegon.nl/reactie/bankzaken.