Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Hoe wijzig ik een omschrijving op mijn rekening bij Aegon Bank?

U doet dit zelf via Mijn Aegon
Nadat u bent ingelogd op Mijn Aegon, klikt u op de rekening waar u een omschrijving wilt toevoegen of wijzigen. Het verwijderen van een omschrijving is niet mogelijk.

  • In het blok ‘Direct regelen’ klikt u op ‘Omschrijving wijzigen’.
  • De huidige omschrijving staat ingevuld. U klikt in het schrijfveld en vult de omschrijving in. 
  • Daarna klikt u op ‘Bevestigen’.

De omschrijving van uw rekening is direct zichtbaar in Mijn Aegon
Na 24 uur is de omschrijving ook zichtbaar in de Mijn Aegon app. Het toevoegen, verwijderen of aanpassen van een omschrijving via de Mijn Aegon app is niet mogelijk.