Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Hoe wijzig ik mijn tegenrekening bij Aegon Bank voor mijn spaar-, beleggings- of uitkerende product?

Uw tegenrekening wijzigt u via Mijn Aegon
Na het inloggen op Mijn Aegon:

  • Selecteert u uw Aegon rekening
  • Klikt u op het tabblad 'Rekeninggegevens'
  • Daarna klikt u achter 'Tegenrekening' op 'Wijzig'
  • U ontvangt van ons een controlecode per sms op uw mobiele telefoon. Deze gebruikt u om de wijziging van uw tegenrekening in Mijn Aegon te bevestigen.

Uw tegenrekening moet een Nederlandse betaalrekening zijn waarvan de tenaamstelling gelijk is aan die van uw Aegon rekening. U kunt geen extra tegenrekening toevoegen aan uw Aegon rekening. 

Hebben wij geen geverifieerd mobiel telefoonnummer van u?
Dan kunt u tijdens het wijzigen van uw tegenrekening alsnog een mobiel telefoonnummer opgeven. Om uw mobiele telefoonnummer te verifiëren ontvangt u van ons een controlecode via e-mail of per post. Na verificatie van uw mobiele telefoonnummer kunt u uw tegenrekening wijzigen via Mijn Aegon. Ook kan uw mobiele telefoonnummer in de toekomst gebruikt worden ter controle voor het doorgeven van wijzigingen of het overboeken van geld.  

Heeft u geen mobiel telefoonnummer? Neemt u dan contact met ons op.

Uw tegenrekening is nog niet direct te gebruiken als deze nog niet bekend is bij Aegon
In dat geval krijgt u van ons een verzoek per e-mail om een kopie bankafschrift toe te sturen. Hoe u een bankafschrift downloadt bij uw bank en wat hierop zichtbaar moet zijn vindt u op onze pagina Zo downloadt u een bankafschrift bij uw bank. U kunt uw kopie sturen via dit webformulier