Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Kan ik meerdere Mijn Aegon accounts koppelen aan de Mijn Aegon app?

U kunt één Mijn Aegon account koppelen aan de Mijn Aegon app
Het is niet mogelijk om via het gekoppelde toestel ook de producten van een ander klant in te zien via de Mijn Aegon app. Wij werken eraan om het koppelen van meerdere Mijn Aegon accounts in de toekomst voor u mogelijk te maken.

U kunt wel de Mijn Aegon app ontkoppelen via Mijn Aegon en dan de app opnieuw koppelen voor de andere gebruiker. U regelt het ontkoppelen van het toestel in de Mijn Aegon app:

  • Na inloggen gaat u hiervoor naar 'Instellingen'.
  • U kiest voor de optie 'Toestel ontkoppelen'.
  • U krijgt een scherm met een melding waar u 'OK' kiest.
  • Er verschijnt een bevestiging dat ontkoppelen is gelukt. 

Na het ontkoppelen van uw toestel, kan een andere Mijn Aegon account gekoppeld worden aan de Mijn Aegon app.