Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Service & contact

Top 5 vragen van onze klanten

Wat mag ik declareren op mijn bouwdepot en hoe declareer ik dit?

Een bouwdepot is een rekening speciaal voor de (ver)bouwkosten voor uw woning. Hiermee kunt u de kosten declareren die in de begroting/verbouwingsspecificatie zijn opgenomen. Dit kunnen bijvoorbeeld kosten voor laminaat, een keuken of schilderwerk zijn. Ook kunt u zaken als vaste tuinbeplanting, een tuinvloer en een schuur/tuinhuisje declareren als dit opgenomen is in de verbouwingsspecificatie. Inrichting, zoals gordijnen en meubels of bloempotten, kunt u niet betalen uit een bouwdepot.

Alle informatie over hoe u declareert en het declaratieformulier vindt u op Bouwdepot Aegon Hypotheken.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe maak ik een account aan voor Mijn Aegon?

Een Mijn Aegon account maakt u aan via Direct toegang tot mijn Aegon
Om te kunnen inloggen, maakt u eerst een account aan. Een account aanmaken doet u in drie stappen:

  • Klik op de blauwe knop account aanmaken en maak een persoonlijke account aan.
  • U ontvangt een activatiecode per e-mail of brief.
  • Gebruik deze activatiecode om uw Mijn Aegon account te activeren.
Het is niet mogelijk om een Mijn Aegon account aan te maken met uw DigiD
Uw DigiD kunt u alleen gebruiken om in te loggen bij instanties van de overheid. Aegon valt hier niet onder.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik mijn particuliere schadeverzekering opzeggen en wat is de opzegtermijn?

U vindt hier meer informatie over opzeggen 
Als u de verzekering opzegt, ontvangt u ook informatie over de voor u geldende opzegtermijn. U kunt uw verzekering na één jaar, per maand opzeggen. Heeft u toegang tot Mijn Aegon? Dan kunt u uw verzekering ook via Mijn Aegon stopzetten.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Welke informatie krijg ik van Aegon als ik met pensioen ga?

Heeft u een opgebouwd pensioen?
Dan krijgt u een pensioeningangsbrief en uitkeringsformulier uiterlijk zes weken voor uw pensioendatum.

Heeft u een beleggingsregeling?
Dan krijgt u een offerte en uitkeringsformulier binnen 2 weken na uw pensioendatum. Eerst moet namelijk de koers op uw pensioendatum bekend zijn. De koers bepaalt hoe hoog uw uitkering wordt.

Heeft u een Kapitaal zonder beleggingen?
Dan krijgt u een offerte uiterlijk vier weken voor uw pensioendatum.

Meer informatie over met pensioen gaan 
Ga naar 'veelgestelde vragen' onderaan de webpagina: www.aegon.nl/metpensioen
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Ik heb geen jaaroverzicht ontvangen. Kan ik een kopie jaaroverzicht krijgen?

In het verzendschema staat wanneer u uw jaaroverzicht 2016 ontvangt
Veel jaaroverzichten van Aegon zijn online via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app beschikbaar. In het verzendschema ziet u of u uw jaaroverzicht via Mijn Aegon en de Mijn Aegon app ontvangt, of per post. 

Wordt uw jaaroverzicht online beschikbaar?
U logt dan voor uw jaaroverzicht in op www.aegon.nl/mijnaegon. U vindt uw jaaroverzicht 2016 bij 'Mijn documenten'. Het kan ook zijn dat er voor uw product geen jaaroverzicht nodig is. Wij maken alleen jaaroverzichten aan voor producten waarvan de gegevens nodig zijn voor belastingaangifte.

Verwacht u wel een jaaroverzicht volgens het verzendschema maar staat deze niet online of heeft u deze niet per post ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 344 12 34. Heeft u een Arbeidsongeschiktheids-, een Woonlasten- of een Ongevallenverzekering? Dan belt u naar 088 344 0053.

Heeft u nog geen Mijn Aegon? Vraag nu uw account aan.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Om u zo snel mogelijk te helpen, hebben we hieronder de kortste weg naar uw antwoord uitgestippeld.

1. Vind uw antwoord in de veelgestelde vragen

3. Nog niet gevonden?