Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Een aantal van onze klanten heeft een phishing e-mail gekregen

26 mei 2016

Een aantal van onze klanten heeft een phishing e-mail gekregen. Dit is een e-mail waarbij het lijkt alsof Aegon de afzender van de e-mail is.

In werkelijkheid wordt deze verstuurd door een andere afzender. Deze e-mails hebben verschillende onderwerpregels, zoals ‘Voorkom account schoring’, ‘Voorkom permanente account schorsing’, ‘Voorkom permanente schorsing’ en ‘Voorkomen permanente schorsing’. Tevens wordt in de e-mail gevraagd om door te klikken naar een website en daar in te loggen. Deze website is inmiddels offline gehaald.

We adviseren dringend om dit bericht te negeren en de e-mail te verwijderen. Wij vragen klanten nooit om persoonlijke gegevens of om bijlagen te openen met als doel gegevens bij te werken. Indien u heeft, of denkt te hebben ingelogd op deze website, verander dan zo spoedig mogelijk uw wachtwoord van Mijn Aegon en eventuele andere accounts waarvoor u hetzelfde wachtwoord gebruikt.

Meer informatie?

Als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of deze stellen via Facebook of Twitter