Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Kroodle maakt betalen van reisverzekering per dag mogelijk!

3 juni 2013

Kroodle komt als eerste partij in Nederland met een 'Pay as you go'- reisverzekering. Met deze TravelKroodle betaal je alleen voor de dagen dat je echt op vakantie bent. Je kunt de TravelKroodle inrichten naar eigen wensen. En dat alles volledig via je mobiel of tablet! Of je nou vaak op vakantie gaat of één keer per jaar of je nou de wereld rondreist of liever dichtbij blijft: voor iedereen is er een perfecte TravelKroodle.

Details

#TravelKroodle

Kroodle komt als eerste partij in Nederland met een 'Pay as you go'- reisverzekering. Met deze TravelKroodle betaal je alleen voor de dagen dat je echt op vakantie bent. Je kunt de TravelKroodle inrichten naar eigen wensen. En dat alles volledig via je mobiel of tablet! Of je nou vaak op vakantie gaat of één keer per jaar of je nou de wereld rondreist of liever dichtbij blijft: voor iedereen is er een perfecte TravelKroodle. Kies jouw eigen ideale TravelKroodle: zo compact of uitgebreid als je zelf wilt!
Wie minder dan 21 dagen per jaar op vakantie gaat is meestal voordeliger uit met deze Pay as you go TravelKroodle. Voor wie vaker op vakantie gaat is de doorlopende TravelKroodle voordeliger. De prijsstelling van de TravelKroodle is scherp en de consument krijgt altijd een uitgebreide dekking tegen een scherpe prijs. De TravelKroodle is er in drie varianten: Basis, Comfort en Optimaal.

#CollegeKroodle

Naast de TravelKroodle kun je via Kroodle ook de CollegeKroodle afsluiten. De CollegeKroodle bundelt drie belangrijke verzekeringen voor studenten: aansprakelijkheid, inboedel en ongevallen. Zo is een student in één klap verzekerd voor de meest voorkomende schades. Vanaf 25 euro per jaar.
Met deze twee nieuwe producten kun je vijf verschillende verzekeringen via Kroodle sluiten. Op 19 maart startte Kroodle met drie andere verzekeringen: de CasaKroodle (Opstalverzekering), de BoodleKroodle (Inboedelverzekering) en de TroubleKroodle (Aansprakelijkheidsverzekering). Lees meer over onze producten op Kroodle.nl.

#Kroodle

Kroodle, jezelf goed en snel verzekeren via Facebook. Dit initiatief van Aegon en Unirobe Meeus Groep ging begin dit jaar van start met het verkopen van verzekeringen via Facebook.
Kroodle maakt het afsluiten van een verzekering snel, sociaal en simpel. Kroodle werkt volledig mobiel. Zonder handtekeningen, zonder overbodige vragen, zonder pakken papier en zonder polisnummers. Klanten loggen in met behulp van Facebook waardoor polisnummers en handtekeningen verleden tijd zijn. Dat klinkt voor sommigen misschien eng, maar Kroodle is zo ontwikkeld dat Facebook geen toegang heeft tot je verzekeringsgegevens. Ook is het persoonlijke online dossier beveiligd met een pincodetoepassing. De privacy van de klanten is dus goed gewaarborgd. Een verzekering is in een minimaal aantal klikken en binnen een paar seconden geregeld of gewijzigd.
Via de Kroodle Facebookpagina worden klanten niet alleen op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen, maar kan men ook terecht met vragen en opmerkingen. Ook het melden van schade kan heel eenvoudig via social media: via een Facebookpost, een privébericht en zelfs via een tweet. Het tippen van een vriend - die zich vervolgens ook aansluit bij Kroodle - levert voor beiden een mooi geldbedrag op.

#Lancering Kroodle 4 juni

Op 4 juni is de lancering van Kroodle. Hoofdgast is Chris Hughes, mede-oprichter van Facebook. Hij spreekt in Amsterdam over de toekomst van social media ondernemen. Naast Chris Hughes spreekt ook Duncan Stutterheim. Hij is ondernemer en mede-oprichter&eigenaar van ID&T. Dit bedrijf groeide uit tot Nederlands grootste organisator van dance-events van onder andere Mysteryland, Sensation en Thunderdome.
De andere gasten zijn:

  • Alexander Klöpping is moderator van de lancering. Alexander maakte onlangs een driedelige serie voor De Wereld Draait Door over Silicon Valley.
  • Ernst-Jan Pfauth begon als blogger, was chef internet van de NRC en is inmiddels uitgegroeid tot uitgever van de Correspondent. Samen met Alexander leidt Ernst Jan de lancering en interviewt hij Chris Hughes over wie hij vorig jaar een bijzonder blog schreef.
  • Rob Wijnberg richtte de Correspondent op een nieuw en uniek online journalistiek platform. Het platform wordt geheel betaald door de gebruikers.
  • Edial Dekker is de CEO van Gidsy, een marktplaats voor rondleidingen en ervaringen.
  • Marjolijn Kamphuis is (mede-)oprichter en CEO van Foodzy.com, eigenaar van OKGO, en is ze hoofdredacteur van het techblog Dutchcowgirls.