Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Nieuwe inlog- en aanvraagschermen Mijn Aegon

21 januari 2015

Vanaf donderdag 22 januari ziet u de verbeterde inlog- en aanvraagschermen van Mijn Aegon. De belangrijkste verbeteringen voor u zijn:

  • We hebben de schermen ‘Mobile First’ ontwikkeld. Dit wil zeggen dat de website speciaal ontworpen is voor mobiel gebruik, het past zich automatisch aan aan de afmetingen van het scherm waarop het bekeken wordt (smartphone, tablet of laptop).
  • Het aantal stappen dat u moet doorlopen is verminderd. Zo kunt u nu direct inloggen (voorheen twee extra kliks). Het aanvragen van een nieuw account en nieuwe gebruikersgegevens kan nu vanaf één plek in Mijn Aegon.
  • U kunt direct vanuit het aanvraagproces een verhuizing doorgeven indien dit van toepassing is.
  • We vragen u te controleren of de gegevens kloppen, dit zorgt voor minder fouten tijdens het aanvraagproces, zodat u daar later geen hinder van ondervindt.
  • We geven duidelijker aan hoe inloggen met social media werkt en waarom dit veilig is.
  • We geven duidelijker aan wat de stappen zijn na het aanvragen van een account voor Mijn Aegon en waarom deze stappen nodig zijn. We geven ook duidelijker aan dat u moet wachten op de activatiecode zodat u niet per ongeluk uw account blokkeert.

 

Veilig inloggen

Bij het gebruik van mijnaegon.nl moet het internetadres altijd beginnen met ‘https’. Klikt u op het slotje in de adresbalk om er zeker van te zijn dat u op de juiste pagina bent. Lees het blog voor meer informatie over veilig gebruik van Mijn Aegon.