We zijn opgeschrikt door noodweer. Het KNMI gaf een weeralarm met de codes geel en oranje af. Het noodweer leidde tot wateroverlast en schade op diverse plekken in ons land. Bent u klant van Aegon? Ook nu staan we uiteraard voor u klaar. U leest hieronder wat u bij schade het beste kunt doen.
Wat als u schade heeft?
Heeft u schade door de storm? Als het geen noodgeval is, kunt u uw schade het beste online melden. Heeft u direct hulp nodig? Bel dan als klant het Aegon-noodnummer: 088 344 00 00 (lokaal tarief). Dan kunnen we u meteen helpen en een hersteller inschakelen als dat nodig is. Aegon heeft een eigen netwerk van herstellers. Als u gebruikmaakt van dit netwerk biedt u dat voordelen. Een paar voorbeelden:
- U hoeft zelf niets voor te schieten.
- U krijgt garantie.
- U krijgt een goede service.
- De hersteller neemt binnen 2 uur contact met u op en is (bij nood) binnen 24 uur op locatie. Als het nodig is, treft de hersteller direct noodvoorzieningen.