Schade door wateroverlast? Wij helpen jou!

Ondergelopen woningen, auto’s die moeten worden afgesleept, straten die in rivieren veranderen. De zware regenval heeft regionaal voor overlast en schade gezorgd. Bij schade aan jouw woning en bezittingen komt er veel op je af. Dat begrijpen we heel goed. Als klant van Aegon, staan we uiteraard voor je klaar. Hieronder lees je wat er is verzekerd én hoe je schade kan melden.

Meld je schade online

Als het geen noodgeval is, kan je schade het best online melden. Dit werkt snel en eenvoudig. Je kan ook terecht bij je adviseur voor het melden van schade. 

Naar online schade melden

Heb je direct hulp nodig?

Bel dan naar ons noodnummer voor Aegon-klanten: 088 344 00 00 (lokaal tarief). Wij gaan dan meteen voor je aan de slag en schakelen direct een hersteller in als dat nodig is. Wij verzoeken je om alleen het noodnummer te bellen als je echt direct hulp nodig hebt bijvoorbeeld bij een ernstige lekkage of een (gedeeltelijk) weggewaaid dak. Zo blijven we bereikbaar voor alle klanten. 

Mogelijk zijn de wachttijden iets langer dan je gewend bent

De gevolgen van de storm zorgen voor grotere druk op onze schadeafdeling en bij onze herstellers. Het kan voorkomen dat wij onze 24-uurs belofte hierdoor niet kunnen halen. Wij vragen hiervoor jouw begrip. Weet je het schadebedrag nog niet? Bekijk dan eerst wat de kosten zijn voor het herstel en stuur dit (bijvoorbeeld een herstelofferte) mee als je de schade bij ons meldt.

Maak gebruik van ons herstelnetwerk

We hebben een eigen netwerk van herstellers. Maak je gebruik van dit netwerk? Dan heeft dat voordelen. Bijvoorbeeld:

  • Je hoeft zelf niets voor te schieten.
  • Je krijgt garantie.
  • Je krijgt een goede service.