Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Vertraging Schiphol: Aegon vergoedt een vertragingsschade

25 juli 2019

Op 24 juli was er een storing in de brandstofvoorziening op Schiphol. Daardoor was het lange tijd niet mogelijk om vliegtuigen te tanken. Met veel vertragingen én soms zelfs annuleringen van vluchten tot gevolg. Wij vinden dit bij Aegon heel vervelend voor onze klanten die uitkijken naar een welverdiende vakantie. Daarom vergoeden wij een schadebedrag als de vertraging langer duurt dan 8 uur. Dit valt normaal niet onder onze dekking.

 

De storing is voorbij, maar de nasleep niet

Nét nu de vakantieperiode in volle gang is, zijn er problemen op Schiphol. Allesbehalve een leuke start van de vakantie.

Wij willen iets extra’s doen voor onze klanten

Normaal is vertragingsschade alleen gedekt als er een technisch probleem aan het vliegtuig zelf is. Dat is nu niet het geval. Tóch willen we onze klanten helpen. Daarom vergoeden wij de reiskosten van de ‘gemiste’ vakantiedagen. Tenzij de vliegmaatschappij of reisorganisatie dit doet.

Zo kunt u als klant een schade melden

  • U kunt uw schade eenvoudig online melden. Dien daarbij uw boekingsnota in, samen met de vermelding van de duur van de vertraging. Binnen één werkdag hoort u dan van ons wat wij precies vergoeden.
  • Heeft u een adviseur? Dan kunt u deze informatie indienen bij uw adviseur.