Overslaan en naar de inhoud gaan
Weten wat Aegon met uw informatie doet? Bekijk ons nieuwe Privacy Statement.
Ok

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Aegon en Optas fusie-pensioen

Optas en Aegon gaan fuseren

U kreeg een brief met bijlage over de fusie van Optas en Aegon. Op deze pagina krijgt u antwoord op uw vragen en ziet u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. 

Waarom gaan Aegon en Optas fuseren?
Wanneer gaan de wijzigingen in als gevolg van de fusie Aegon en Optas?
Wat verandert er in Mijn Aegon door de fusie Aegon en Optas?
Wat betekent de fusie van Aegon en Optas voor mijn jaaropgaven?
Hoe werkt de jaarlijkse verrekening van de inhoudingen op mijn uitkering met de belastingaangifte?

Stel uw vraag via Whatsapp

Onze klantenservicemedewerkers zijn vanaf 08:00 uur weer bereikbaar. U kunt uw gegevens ook vinden in Mijn Aegon. Toch hulp nodig? U kunt alvast een bericht aan ons sturen via Whatsapp. We komen er de eerstvolgende werkdag bij u op terug

 

  • Een eerste reactie in 1 minuut
  • Reageer wanneer het u uitkomt
  • Stel uw vraag alvast, zelfs als het contact center gesloten is

Meer informatie?

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag! Op deze pagina ziet u hoe u ons bereikt op een manier die bij u past.

Klantenservice