Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Aegon en Optas gaan fuseren

U kreeg een brief met bijlage over de fusie van Optas en Aegon. Er verandert weinig voor u door deze fusie. Vanaf 1 april 2019 ontvangt u pensioeninformatie uit naam van Aegon. En vanzelfsprekend kunt u blijven rekenen op de service die u gewend bent. We staan graag voor u klaar. 

Misschien heeft u toch nog vragen of wilt u meer informatie? Op deze pagina ziet u een aantal veelgestelde vragen en ziet u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Veelgestelde vragen

Waarom gaan Aegon en Optas fuseren?
Wat verandert er in Mijn Aegon door de fusie Aegon en Optas?
Wanneer gaan de wijzigingen in als gevolg van de fusie Aegon en Optas?

Wij helpen u graag

Onze medewerkers van de klantenservice staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor u klaar. U kunt uw gegevens ook vinden in Mijn Aegon. U kunt ons ook alvast een bericht sturen via Whatsapp. We komen er de eerstvolgende werkdag bij u op terug.

Meer informatie?

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag! Op deze pagina ziet u hoe u ons bereikt op een manier die bij u past.

Klantenservice