
Aegon en Optas gaan fuseren
U kreeg een brief met bijlage over de fusie van Optas en Aegon. Er verandert weinig voor u door deze fusie. Vanaf 1 april 2019 ontvangt u pensioeninformatie uit naam van Aegon. En vanzelfsprekend kunt u blijven rekenen op de service die u gewend bent. We staan graag voor u klaar.
Misschien heeft u toch nog vragen of wilt u meer informatie? Op deze pagina ziet u een aantal veelgestelde vragen en ziet u hoe u contact met ons kunt opnemen.
Wij helpen je graag
Onze medewerkers van de klantenservice staan iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur voor je klaar. Je kunt jouw gegevens ook vinden in Mijn Aegon. Je kunt ons ook alvast een bericht sturen via Whatsapp. We komen de eerstvolgende werkdag bij je terug.
Stel je vraag via WhatsApp
Voeg +31 6 8360 28 00 toe aan je "contacten" en start via WhatsApp een chat. Wij beantwoorden berichten maandag t/m vrijdag tussen 08:00 - 18:00. Buiten deze openingstijden beantwoorden wij berichten op de eerstvolgende werkdag.
+31 6 8360 28 00 toevoegen aan mijn contacten
Deel geen privacygevoelige gegevens via WhatsApp
Om je privacy te beschermen, raden wij je aan om geen persoonsgegevens, documenten, rekeningnummers of wachtwoorden via WhatsApp met ons te delen. Indien het nodig is om je vraag goed te kunnen beantwoorden, stellen wij een aantal vragen om je identiteit te verifiëren.
Meer informatie?
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag! Op deze pagina ziet u hoe u ons bereikt op een manier die bij u past.