Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Mijn Aegon Bank heeft een nieuw jasje!

Bankzaken regelen via Mijn Aegon wordt eenvoudiger

Sinds begin december 2018 kunt u terecht op de vernieuwde Mijn Aegon Bank omgeving. Dat betekent dat u uw bankzaken nog makkelijker kunt regelen. Op deze pagina vertellen wij u hier meer over.

Wat is er verbeterd in de Mijn Aegon Bank omgeving?

Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze service. Via uw Mijn Aegon Bank omgeving kunt u nu al veel zelf regelen. Ook vinden wij het belangrijk om u snel inzicht te geven in uw financiële situatie. De nieuwe Mijn Aegon Bank omgeving maakt dit mogelijk . De nieuwe website is overzichtelijker. In één oogopslag vindt u de belangrijkste functies. Denk hierbij aan:

  • Inzicht geven in uw spaar, lijfrente en beleggingsrekeningen
  • Overboekingen doen
  • Wijzigingen doorvoeren
  • Rekening beëindigen
  • Deposito rekening openen

De nieuwe Mijn Aegon Bank omgeving

In de video hieronder krijgt een indruk van de nieuwe Mijn Aegon Bank omgeving

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik een overboeking van 1 december 2018 op mijn rekening in Mijn Aegon Bank?
Hoe kan ik geld overboeken van mijn Aegon Sparen?
Waar vind ik de bij- en afschrijvingen van mijn rekening bij Aegon Bank?
Hoe download ik een bankafschrift van mijn rekening bij Aegon Bank?
Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn spaar-, beleggings- of uitkerende rekening bij Aegon Bank?
Hoe open ik een Aegon Sparen?