Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Veelgestelde vragen over de RenteRekening

De Aegon RenteRekening is per 31 augustus 2017 gestopt

De wereld om ons heen wordt steeds digitaler. We regelen tegenwoordig bijna alles online. Het grootste deel van onze bankproducten bieden wij al online aan. De Aegon RenteRekening was het enige product dat een papieren service kende. De kosten voor deze papieren service waren hoog. Hierdoor konden wij u geen goede rente meer bieden. 

Wij hebben uw Aegon RenteRekening beëindigd of omgezet 

Als uw Aegon RenteRekening voor 31 augustus 2017 niet is beëindigd dan is uw rekening omgezet naar een Aegon Sparen. Uw rekeningnummer is bij deze omzetting niet gewijzigd. Als uw Aegon RenteRekening is beëindigd dan hebben wij uw saldo en opgebouwde rente overgemaakt naar de bij ons bekende tegenrekening. 

In 2018 ontvangt u geen jaaroverzicht van uw beëindigde Aegon RenteRekening

U kunt uw jaaroverzicht van 2016 gebruiken voor uw aangifte over 2017. Uw saldo op 31 december 2017 is gelijk aan het saldo van 1 januari 2017.

Veelgestelde vragen over de RenteRekening

Veelgestelde vragen
Wanneer krijg ik mijn jaar-of rekeningoverzicht van mijn Aegon RenteRekening?

U heeft in 2017 in oktober een rekeningoverzicht ontvangen
Deze ontving u als er een transactie had plaatsgevonden van of naar uw Renterekening. 

In 2018 ontvangt u geen jaaroverzicht 
U kunt uw jaaroverzicht van 2016 gebruiken voor uw aangifte over 2017. Uw saldo op 31 december 2016 is gelijk aan het saldo van 1 januari 2017. 

U kunt uw jaar- en rekeningoverzicht ook inzien via Mijn Aegon of de Mijn Aegon app
Uw jaaroverzichten vindt u in Mijn Aegon en in de Mijn Aegon app onder 'Documenten'. Heeft u nog geen toegang tot Mijn Aegon? Dan vraagt u deze aan via onze website www.aegon.nl.

De Aegon RenteRekening wordt niet meer aangeboden
Had u een Aegon RenteRekening? Dan is deze in 2017 beëindigd of omgezet naar Aegon Sparen. Meer informatie hierover vindt u op de pagina www.aegon.nl/particulier/sparen/overige-spaarproducten/veelgestelde-vragen-over-de-renterekening

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Downloads