Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Uw reis annuleren

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik vergoeding voor het annuleren van mijn reis bij Aegon?

Geef het annuleren van uw reis zo snel mogelijk door aan Aegon
U geeft annulering binnen 72 uur nadat de onverwachte omstandigheid gebeurt aan ons door. De onverwachte omstandigheid is de reden waarom u annuleert.  In de voorwaarden van uw verzekering leest u wanneer u dekking heeft voor annulering en welke vergoedingen wij  bieden.
 
Meld de annulering rechtstreeks aan Aegon of via uw adviseur
U kunt de annulering melden via onze website, via schade melden.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Is het annuleren van mijn reis gedekt?

Alleen standaard dekking voor annulering bij Doorlopende Reisverzekering allrisk
U heeft géén standaard dekking voor annuleringskosten bij:

  • Reisverzekering voorwaarden 2011
  • Reisverzekering voorwaarden 2014 
  • Doorlopende Reisverzekering in het Woon-en VrijeTijdpakket met basisdekking.

U regelt het meeverzekeren van annuleringskosten via Mijn Aegon of door met Aegon te bellen. Annuleringsdekking kunt u alleen binnen 7 dagen na uw boeking afsluiten. 

Per reis is een maximum bedrag aan annuleringskosten meeverzekerd
Deze bedragen vindt u terug in de voor u geldende voorwaarden, die op uw polisblad staan.

In de voorwaarden staat wanneer wij annulering vergoeden
Wij vergoeden annuleringskosten voor bijna iedere onvoorziene bijzondere omstandigheid bij:

  • Reisverzekering voorwaarden 2014 met annuleringsdekking
  • Woon- & VrijeTijdpakket met all risk dekking. 

Wij vergoeden annuleringskosten alleen in bepaalde situaties bij:
  • Reisverzekering voorwaarden 2011 met annuleringsdekking. U kijkt voor de dekking op pagina 9 van de voorwaarden.
  • Basisverzekering in het Woon- & VrijeTijdpakket. U kijkt voor de dekking op pagina 12 en 13 van de voorwaarden.
Benoemen wij uw situatie niet in deze voorwaarden? Dan heeft u geen dekking.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?