Nieuwe voorwaarden Doorlopende Reisverzekering
De belangrijkste veranderingen op een rij
Als er voor of tijdens je reis iets gebeurt, wil je natuurlijk niet voor verrassingen staan. Althans geen vervelende verrassingen. Daarom hebben we ook meteen wat zaken verduidelijkt. Dat helpt.
Een greep uit de veranderingen:
Annulering als gevolg van een pandemie is niet verzekerd met de allriskdekking, zoals nu ook al geldt voor het coronavirus*. Heb je de basisdekking? Dan verandert er niets op dit onderdeel. Bij de basisdekking waren pandemieën namelijk al niet verzekerd.
Een korte toelichting: de hoogte van de premie hangt af van wat er is verzekerd. De premie willen we zo laag mogelijk houden. Tegelijkertijd willen we jou de beste kwaliteit en service blijven bieden, óók in de toekomst. Zo kun je op ons blijven rekenen als je hulp nodig hebt op reis.
We hebben de term ‘onvoorziene bijzondere omstandigheid’ verduidelijkt. Hier kregen we vragen over, bijvoorbeeld rondom het coronavirus. Wanneer is iets ‘onvoorzien bijzonder’? We geven nu een toelichting in de voorwaarden.
De aanvullende module Zakenreis is aangepast, zodat je precies weet wat wel en niet verzekerd is.
De dekking voor autohulp geldt voor álle motorrijtuigen. Dus niet meer alleen voor auto’s. Wel zo prettig!
*Heb je de Doorlopende Reisverzekering Allrisk voor 14 maart 2020 afgesloten, vóór deze datum een reis geboekt én wil je deze annuleren vanwege corona? Ook als de nieuwe voorwaarden al ingaan, krijg je dan nog steeds annuleringskosten vergoed als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Onderaan deze pagina lees je bij de volgende veelgestelde meer over de voorwaarden:
- Ben ik verzekerd voor het annuleren van mijn reis als er code geel is afgegeven voor mijn bestemming?
- Ben ik verzekerd voor het annuleren van mijn reis als er code oranje of rood is afgegeven voor mijn bestemming?
Wil je meer weten?
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!