Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

Veelgestelde vragen over de Inboedelverzekering

Direct uw schade laten herstellen

Laat uw schade aan uw inboedel direct door een Aegon Schade Service aangesloten schadeherstelbedrijf repareren. Ook voor schade aan bijvoorbeeld uw laptop, telefoon of laminaat. Wij schakelen direct een schadehersteller in.

Bel 088 344 00 00 

Online schade melden 

Geef uw schade online aan ons door of stuur uw ingevulde schadeformulier in. U kunt uw schade ook via uw adviseur doorgeven. De contactgegevens van uw adviseur kunt u terugvinden op uw polis. 

Online schade melden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe meld ik een schade op mijn Aegon Inboedel- of Aegon Woonhuisverzekering?
Meldt uw schade in Mijn Aegon
In Mijn Aegon klikt u de verzekering waar u de schade op wilt melden. Hier klikt u op ‘Schade melden’.

Schades tot € 1.000,- kunt u ook melden in de Mijn Aegon App
Dit is alleen mogelijk voor schades die uw wilt melden op uw inboedel-, woonhuis- of reisverzekering.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u op uw inboedelverzekering via Mijn Aegon
Is de schade ontstaan tijdens uw vakantie? Dan valt de schade onder uw reisverzekering. In Mijn Aegon klikt u de verzekering waar u de schade op wilt melden. Hier klikt u op ‘Schade melden’.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Is mijn inboedel verzekerd buiten mijn woonhuis?

U heeft dekking voor onderstaande gebeurtenissen buiten uw woonhuis

  • Als de diefstal vooraf is gegaan door braak en zich in een goed afgesloten ruimte bevond. De inboedel mag zich niet langer dan 3 maanden op een ander adres bevinden.
  • Bij een gewelddadige beroving of afpersing
  • Bij diefstal uit een motorrijtuig, terwijl u op dat moment in dat motorrijtuig aanwezig was
  • Bij diefstal uit een motorrijtuig als u niet in het voertuig was en er sporen van braak zijn
  • Bij diefstal van tuinmeubelen en wasgoed. Deze moeten wel aanwezig zijn in de tuin of op het balkon die bij uw verzekerde woonhuis hoort.

Meld hier de schade. Twijfelt u of u verzekerd bent of heeft u een andere vraag? Neem contact met ons op.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Uw adresgegevens wijzigt u via Mijn Aegon
U kiest voor de optie ‘Wijzigen’ bij 'Adresgegevens' in 'Mijn Aegon'. Heeft u nog geen account voor Mijn Aegon? Maak dan een account aan via de pagina 'Account aanmaken'. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adres wijzigen door dit online aan ons door te geven 
Ga hiervoor naar onze pagina ‘Regel uw verhuizing’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon?
Dan geeft u de wijziging ook door voor uw verzekering. Dit doet u met ons webformulier 'Verzekering meeverhuizen'.

Hoe u uw e-mailadres wijzigt vindt u in de Veelgestelde vraag 'Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?'.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Downloads