Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Veelgestelde vragen over de Inboedelverzekering

Direct uw schade laten herstellen

Laat uw schade aan uw inboedel direct door een Aegon Schade Service aangesloten schadeherstelbedrijf repareren. Ook voor schade aan bijvoorbeeld uw laptop, telefoon of laminaat. Wij schakelen direct een schadehersteller in.

Bel 088 344 00 00 

Online schade melden 

Geef uw schade online aan ons door of stuur uw ingevulde schadeformulier in. U kunt uw schade ook via uw adviseur doorgeven. De contactgegevens van uw adviseur kunt u terugvinden op uw polis. 

Online schade melden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Hoe meld ik een schade op mijn verzekering?

Autoschade meldt u via de pagina Schade melden
Bij een aanrijding is een Europees aanrijdingsformulier nodig met doordrukvel. Of u meldt de schade via MobielSchadeMelden.nl app.

Woonschade meldt u via Mijn Aegon
U meldt uw schade via het tabblad schades. Klik hiervoor op nieuwe schade melden. Of ga naar de pagina Schade melden.

Laat direct uw schade herstellen via een bij Aegon Schade Service aangesloten herstelbedrijf
U betaalt bij herstel van uw auto, huis of spullen via Aegon Schade Service vaak minder eigen risico. 
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u onder uw inboedelverzekering
Meld de schade online via Mijn Aegon of de pagina Schade melden. Is de schade nog niet hersteld en wilt u reparatie laten uitvoeren aan uw apparaat? Bel met 088 344 00 00. 
 
Heeft u geen inboedelverzekering bij Aegon? En is de schade op vakantie ontstaan?
U kunt uw schade dan melden onder uw reisverzekering. U meldt uw schade op de pagina Schade melden.
 
Meer informatie vind u op de pagina: Uw telefoon, tablet of laptop is kapot, wat nu?

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Is mijn inboedel verzekerd buiten mijn woonhuis?

U heeft dekking voor onderstaande gebeurtenissen buiten uw woonhuis

  • Als de diefstal vooraf is gegaan door braak en zich in een goed afgesloten ruimte bevond. De inboedel mag zich niet langer dan 3 maanden op een ander adres bevinden.
  • Bij een gewelddadige beroving of afpersing
  • Bij diefstal uit een motorrijtuig, terwijl u op dat moment in dat motorrijtuig aanwezig was
  • Bij diefstal uit een motorrijtuig als u niet in het voertuig was en er sporen van braak zijn
  • Bij diefstal van tuinmeubelen en wasgoed. Deze moeten wel aanwezig zijn in de tuin of op het balkon die bij uw verzekerde woonhuis hoort.

Meld hier de schade. Twijfelt u of u verzekerd bent of heeft u een andere vraag? Neem contact met ons op.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Uw adres wijzigt u via Mijn Aegon
U gaat hiervoor naar de optie Mijn gegevens in het menu links in het scherm. Heeft u nog geen Mijn Aegon account? U vraagt een Mijn Aegon account aan via onze pagina Inloggen Mijn Aegon. Dit account maakt u aan op het bij Aegon bekende adres. 

U kunt uw adreswijziging direct online aan ons doorgeven 
Ga hiervoor naar ‘Adreswijziging doorgeven’. Dit geldt voor een verhuizing binnen Nederland, maar ook voor een verhuizing naar of in het buitenland. Zijn uw partner en kinderen ook klant bij Aegon en verhuizen zij mee? Dan kunt u dit ook doorgeven.

Denk bij verhuizing ook aan het wijzigen van uw adres op uw opstal-of inboedelverzekering
Heeft u een verzekering voor uw inboedel of woonhuis via Aegon? Geef wijziging van uw adres direct online aan ons door.

 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen, een e-mail sturen of bellen met Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?

Downloads