Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

We hebben uw Persoonlijke Ongevallenverzekering omgezet

Slimmer werken, dat is wat we willen bij Aegon. Ook met onze administratie. Daarom zijn we sommige verzekeringen, zoals uw Persoonlijke Ongevallenverzekering, aan het overzetten naar een nieuw systeem. U merkt hier verder niets van. Uw polisnummer, premie en dekking blijven gelijk. Door deze omzetting krijgt u wel een nieuwe polis. Deze heeft u inmiddels ontvangen. We raden u aan om de polis te bewaren bij uw verzekeringspapieren. 

De polisvoorwaarden zijn nu makkelijker te lezen

Voor uw verzekering blijven dezelfde polisvoorwaarden gelden. We hebben ze wel iets eenvoudiger opgeschreven. Daardoor zijn ze nu makkelijker te lezen. Wilt u ze eens rustig doornemen? Lees de voorwaarden op uw gemak na. U kunt uw polisvoorwaarden ook altijd inzien op Mijn Aegon.

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag. U bereikt ons via telefoonnummer 070 344 58 63 op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. 

Voorwaarden Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering (pdf)

Veelgestelde vragen

Kan ik een module aanpassen of toevoegen aan mijn dekking van de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
Het is niet mogelijk uw verzekering aan te passen
Excuses voor het ongemak.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is de dekking op de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
U heeft dekking via rubrieken
Op uw polisblad leest u de rubrieken die voor u gelden. Er zijn vijf rubrieken bij de Aegon Persoonlijke Ongevallen verzekering.
 
Bij rubriek A heeft u dekking bij overlijden door een ongeval
Op uw polis vindt u de verzekerde bedragen.
 
Met rubriek B heeft u dekking bij blijvende invaliditeit door een ongeval
Op uw polis vindt u de verzekerde bedragen.
 
Bij rubriek C kijkt u op uw polisblad welke clausule voor u geldt
De rubriek eindigt aan het einde van het verzekeringsjaar waarin de verzekerde AOW krijgt. U krijgt een dag tot dag uitkering.

Bij rubriek D heeft u dekking voor bepaalde medische kosten
Het gaat om een vergoeding van kosten van of tandheelkundige behandeling of geneeskundige behandeling. Welke kosten gedekt zijn, hangt af van de  clausule die op uw polis staat.
 
Rubriek E heeft u dekking bij tijdelijke arbeidsongeschiktheid door een ziekte
Hierbij ontvangt u een dag tot dag uitkering als de klant arbeidsongeschikt raakt door een ziekte. Deze Rubriek eindigt aan het einde van het verzekeringsjaar waarin de verzekerde AOW krijgt.  

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat betekenen de nieuwe voorwaarden van de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering voor mij?
Uw dekking en premie blijven hetzelfde
Wij hebben de voorwaarden verduidelijkt door deze te herschrijven.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Waar vind ik het polisblad en de polisvoorwaarden van de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
U ontvangt een polisblad na omzetting van uw verzekering
Wij sturen u het polisblad per e-mail.

U ontvangt uw polisblad jaarlijks voor de verjaardag van uw polis
Wij sturen het polisblad in de maand die valt voor de verjaardag van uw polis.

U vindt de nieuwe polisvoorwaarden in Mijn Aegon
Heeft u nog geen Mijn Aegon? Vraag hier een account aan. U kunt de voorwaarden ook bekijken via de pagina over omzetting van uw verzekering.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Waarom wordt mijn Persoonlijke Ongevallenverzekering omgezet naar de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
Uw persoonlijke ongevallenverzekering gaat over naar een ander systeem
Ook hebben wij de polisvoorwaarden herschreven en zodat de polisvoorwaarden duidelijker zijn. Uw dekking en de premie blijven gelijk.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Kan ik de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering wijzigen?
Het is niet mogelijk uw verzekering aan te passen
Excuses voor het ongemak.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Verandert de premie of dekking door omzetting naar de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
Uw dekking en premie blijven ongewijzigd
Wel hebben wij de voorwaarden versimpeld. Zo is het duidelijker voor u wat uw dekking is voor de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Betaal ik kosten voor betaling via acceptgirokaart bij mijn Persoonlijke Ongevallenverzekering?
U betaalt € 1,19 per acceptgirokaart
U betaalt geen kosten bij betaling via automatische incasso. Voor meer informatie over automatische incasso gaat u naar: Hoe kan ik via automatische incasso betalen?.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Kan ik advies krijgen over de Aegon Persoonlijke Ongevallenverzekering?
Voor advies over uw Persoonlijke ongevallenverzekering gaat u naar uw adviseur.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

De gezinssamenstelling op mijn Persoonlijke Ongevallenverzekering klopt niet. Kan dat worden gewijzigd?
U kunt de gezinssamenstelling niet wijzigen
Wel kunt u ervoor kiezen om een Ongevallenverzekering in het Woon- & VrijeTijdpakket af te sluiten.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?