Oorlog en je Doorlopende Reisverzekering
Op deze pagina hebben we veelgestelde vragen en antwoorden op een rij gezet. Heb je nog andere vragen? Dan mag je altijd contact met ons opnemen.
Ben je op dit moment in Israël?
Registreer je dan bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo weten zij dat je in Israël bent en blijf je op de hoogte van de laatste informatie.
Veelgestelde vragen
Voor vertrek
Je bent niet verzekerd voor het annuleren van jouw reis door de oorlog in Israël. Wij bieden geen dekking voor schade als gevolg van oorlog (molest). Ook als er nog niks aan de hand was op het moment van boeken. Misschien kan je reisorganisatie wel iets voor je doen. Neem hiervoor contact met hen op. Bieden zij ook geen regeling, dan kan het zijn dat het Calamiteitenfonds hiervoor een vergoeding geeft.
Wij kunnen ons voorstellen dat je nu liever niet op reis gaat. Neem hiervoor contact op met je reisorganisatie. Misschien is het mogelijk om je reis om te boeken of te annuleren. Wij vergoeden dit niet vanuit de reisverzekering.
Onderweg en op reis
Wij kunnen ons voorstellen dat je graag naar huis wilt. Neem hiervoor contact op met je reisorganisatie. Via Nederland wereldwijd vind je meer informatie voor toeristen in het buitenland. Wij vergoeden dit niet vanuit de reisverzekering.
Ben je op dit moment in Israël? Registreer je dan bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo blijf je op de hoogte van de laatste informatie. Je bent niet verzekerd voor het afbreken van jouw reis door de oorlog in Israël. Wij bieden geen dekking voor schade als gevolg van oorlog (molest). Neem contact op met je reisorganisatie voor een mogelijke oplossing. Bieden zij geen oplossing, dan kan het zijn dat het Calamiteitenfonds hiervoor een vergoeding geeft.
Ben je op dit moment in Israël? Registreer je dan bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo blijf je op de hoogte van de laatste informatie. Je bent niet verzekerd voor het afbreken van jouw reis door de oorlog in Israël. Wij bieden geen dekking voor schade als gevolg van oorlog (molest). Neem contact op met je reisorganisatie voor een mogelijke oplossing. Bieden zij geen oplossing, dan kan het zijn dat het Calamiteitenfonds hiervoor een vergoeding geeft.
Usabilla Feedback