Wij gaan verder met ARAG
Bij Aegon zijn we blij met u als klant en willen we u zo goed mogelijk helpen. Zodat u ook blij bent met ons. Daarom hebben wij na een jarenlange samenwerking met SRK nu een samenwerkingscontract gesloten met ARAG. Dat betekent dat zij met ingang van 1 juli 2019 klaar staan om u te helpen met uw rechtsbijstand en te zorgen dat alles perfect geregeld wordt. Met een waardering van 8.2 van huidige klanten verwachten we dat dit geen enkel probleem is.
Uw premie en voorwaarden blijven ongewijzigd
Een goede samenwerking begint met goede afspraken. Daarom hebben Aegon en ARAG samen gekeken hoe we het u zo makkelijk mogelijk kunnen maken. Per 1 juli 2019 passen wij in de polisvoorwaarden alleen de naam aan van SRK naar ARAG. Daarnaast veranderen wij zo min mogelijk zaken voor u. Zo kunt u rekenen op:
- Ongewijzigd polisnummer en polisblad
- U meldt uw conflict nog steeds makkelijk telefonisch of online
- Gelijkblijvende premie en voorwaarden
Uw conflict
Contactinformatie
SRK
Tot 1 juli kunt u uw conflicten melden bij SRK. U kunt ze op werkdagen bereiken tussen 08.00 en 18.00 uur.
Tip: versnel uw melding door uw polisnummer en relevante documenten bij de hand te houden.
U kunt ook de website bezoeken.
ARAG
Vanaf 1 juli kunt u uw conflicten melden bij ARAG. U kunt ze op werkdagen bereiken tussen 08.30 en 17.30 uur.
Tip: versnel uw melding door uw polisnummer en relevante documenten bij de hand te houden.
U kunt ook de website bezoeken.
Heeft u vragen?
We helpen u graag! Op onze klantenservicepagina kiest u zelf hoe u contact met ons opneemt. Via Chat helpen we u direct.