Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

schade situatie

Schade, wat nu?

schade situatie

Schade, wat nu?

Direct naar

Schade is nooit leuk. Gebeurt het toch? Dan doen wij er alles aan om u goed en snel te helpen. Op deze pagina vindt u de meest voorkomende situaties.  Heeft u een adviseur? Dan kunt u de schade ook direct bij uw adviseur melden. De contactgegevens van uw adviseur vindt u op uw polis of op de factuur.

Is mijn schade gedekt?

Onze klantenservice is iedere werkdag van 08:00 tot 18:00 uur geopend. Stuur ons een Whatsapp en wij komen de volgende werkdag er op terug.

Schade melden

Bekijk per verzekering welke stappen u doorloopt voor een schademelding of declaratie.

Status schademelding

U heeft een schade gemeld of gedeclareerd en wilt u graag weten waar u aan toe bent. 


 

Alles over de groene kaart

De groene kaart is een internationaal geaccepteerd verzekeringsbewijs. Niet altijd verplicht, maar zeker handig.
Lees alles over de groene kaart

Schade-expert en contra-expertise

Een Aegon schade-expert stelt vast hoe groot een schade is. Bent u het niet eens? Dan kunt u een eigen expert inschakelen.
Lees hoe schade-experts werken.

Aegon helpt bij letselschade

Heeft u een ongeval meegemaakt en heeft de tegenpartij een schadeverzekering bij Aegon? Dan horen wij het graag. 
Lees meer over letselschade.

Europees schadeformulier

Het Europees Schadeformulier wordt gebruikt om te beoordelen wie aansprakelijk is. Nog geen Europees schadeformulier?
Schadeformulier aanvragen.

Aegon Schade Service

Samen met een groot netwerk van schadeherstellers en experts staan wij voor u klaar. Bij elkaar zijn dat honderden bedrijven om uw schade vakkundig te herstellen. Aegon Schade Service neemt uw zorgen uit handen en geeft extra aandacht, zodat u weer verder kunt.

Lees meer over Aegon Schade Service