Skip to main content

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Search form

Uw verzekering van Kruidvat loopt door bij Aegon

Kruidvat stopt met het aanbieden van verzekeringen. U heeft hier bericht van ontvangen. De Kruidvat-verzekering die u heeft, is een samenwerking met Aegon. Als u schade had, werd uw schade al door Aegon behandeld. Ook incasseerde Aegon de premie. Uw verzekering loopt dan ook gewoon door zoals u gewend bent. Alleen de naam verandert van Kruidvat in Aegon.

Op deze pagina vindt u alle belangrijke informatie. We veranderen op dit moment niets aan de premie en de voorwaarden. Natuurlijk kan dit in de toekomst wel gebeuren. Als wij iets veranderen, laten wij u dat ruim van te voren weten. 

Wilt u meer informatie over uw verzekeringen?

Voortaan vindt u de informatie van uw verzekering op onderstaande pagina's:

Aansprakelijkheidsverzekering

Autoverzekering

Huisdierenverzekering

Inboedelverzekering

Ongevallenverzekering

Woonhuisverzekering

Rechtsbijstandverzekering

Reisverzekering

Wijziging doorgeven

U kunt een wijzigingen via onze klantenservice doorgeven. 

Nieuwe verzekering afsluiten

Wilt u een nieuwe verzekering bij Aegon afsluiten, bekijk het assortiment verzekeringsproducten.

Direct hulp nodig?

Heeft u hulp nodig bij noodsituaties als:

  • Diefstal
  • Ziekte
  • Pech tijdens uw vakantie
  • Brand
  • Storm- of waterschade

Bel Aegon schade service

+31 (0) 88 344 00 00
(24 uur per dag bereikbaar)

 

Online schade melden

U kunt uw schade online bij ons melden. Wij helpen u graag met een snelle afwikkeling van uw schade.

 

Schade melden

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Kan ik een huisdier bij Aegon verzekeren?
U kunt uw huisdier bij Aegon verzekeren
Via een adviseur of onze website is de Aegon Huisdierenverzekering af te sluiten. U kunt een Berner Sennenhond niet bij ons verzekeren. Wij hebben besloten dit ras niet te verzekeren omdat het ras meer medische afwijkingen heeft dan andere hondenrassen.

Bij het afsluiten van de verzekering geldt 30 dagen wachttermijn voor het indienen van declaraties
  • Wordt uw huisdier ziek tijdens deze periode? Dan zijn alle kosten die daaruit voortkomen niet verzekerd.
  • Is er sprake van een ongeval met uw huisdier? Dan vergoeden wij in dit geval kosten van de geneeskundige behandeling.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat doe ik als mijn huisdier een nieuwe eigenaar heeft?
Geef het aan ons door als uw huisdier een nieuwe eigenaar heeft
Wij beëindigen de verzekering dan per datum van overdracht van het huisdier naar de nieuwe eigenaar. U kunt de verzekering helaas niet overdragen aan de nieuwe eigenaar. U vindt onze contactgegevens op onze klantenservicepagina.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe declareer ik kosten op de Aegon Huisdierenverzekering en heb ik een eigen bijdrage?
Dien uw declaraties in via het declaratieformulier op onze website
U heeft een standaard eigen bijdrage van € 50, - per ingediende declaratie. Dit betekent dat u meerdere behandelingen per formulier mag opgegeven, zodat wij één keer het eigen risico inhouden. Wij rekenen geen eigen risico voor de module crematie. Bekijk ook informatie over op uw huisdierenverzekering declareren.

U vult het declaratieformulier volledig in en upload de originele nota’s samen met de patiëntkaart 
Uw huisarts geeft de nota en patiëntkaart aan u. Deze nota en patiëntkaart mag ook handgeschreven zijn door de dierenarts.

Op de nota en patiëntkaart moeten bepaalde gegevens staan
  • In de nota moet staan: de behandelingsdatum, kosten van alle behandelingen, het identificatienummer, naam, ras en geslacht van behandelde huisdier en adresgegevens van behandelende dierenarts.
  • Op de patiëntkaart moet staan: de datum van het consult, klachten van het huisdier, bevindingen en diagnose door dierenarts en behandeling samen met eventueel voorgeschreven medicijnen.

U kunt tot uiterlijk 12 maanden na de eerste behandeling de nota’s bij ons indienen
Doet u dat niet binnen 12 maanden? Dan is er geen dekking.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat is de dekking op mijn Huisdierenverzekering?
U heeft dekking voor de ziektekosten van uw huisdier die u maakt in Nederland
Hieronder valt bijvoorbeeld kosten voor:
  • Het consult van de dierenarts
  • Opname en behandeling (inclusief operaties en narcose) als dit medisch gezien nodig is
  • Onderzoek dan nodig is om een aandoening of letsel door ongeval vast te stellen
  • In Nederland geregistreerde diergeneesmiddelen
  • Hulpmiddelen voor genezing zoals verband en implantaten.
Bekijk voor andere dekkingen de polisvoorwaarden van de huisdierenverzekering.

U sluit een aanvullende module Reis af voor dekking van uw huisdier in het buitenland
Kiest u voor de aanvullende module Reis? Dan vergoeden wij ook de ziektekosten van uw huisdier in Europa en aan de Middellandse Zee grenzende landen. De complete lijst met landen vindt u terug in de polisvoorwaarden. De maximale vergoeding voor ziektekosten van uw huisdier gemaakt in het buitenland per verzekeringsjaar is € 1.000, - per huisdier.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Hoe meld ik schade aan mijn spullen of woning op mijn Inboedelverzekering of Woonhuisverzekering?

Woonschade meldt u via Mijn Aegon
U meldt uw schade via het tabblad schades. Klik hiervoor op nieuwe schade melden. Of ga naar de pagina Schade melden.

Laat direct uw schade herstellen via een bij Aegon Schade Service aangesloten herstelbedrijf
U betaalt bij herstel van uw huis of spullen via Aegon Schade Service vaak minder eigen risico. 
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?