Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Welkom bij Aegon

Welkom bij Aegon

Welkom bij Aegon
Particulier Verzekeren Welkom bij Aegon

Ontdek de vele voordelen van uw nieuwe schadeverzekering

 

Hartelijk welkom. Goed dat u heeft gekozen voor een schadeverzekering van Aegon! Dat biedt u niet alleen gemak en voordeel wanneer u schade heeft, maar ook al voor die tijd. Want bij Aegon denken we met u mee en hebben we allerlei nuttige Tips & Tricks om problemen te voorkomen. Zo hebben we een handige online omgeving genaamd Mijn Aegon waar u altijd en overal inzicht heeft in uw gegevens én kunt u bij ons 24/7 schade melden. Lees verder en ontdek hoe u meer uit uw Aegon schadeverzekering haalt.

 

Mijn Aegon: 24/7 controle over uw verzekeringszaken

Mijn Aegon is dé online omgeving waar u geld- en verzekeringszaken zélf in de hand houdt. Hiermee houdt u het overzicht, kunt u gegevens aanpassen én schades melden (voor inboedel-, reis- en opstalverzekering). Handig en veilig dus! Maak gelijk uw account aan.

Tips & tricks van de verzekeraar die met u meedenkt

Of u nu een woonverzekering, een autoverzekering of een reisverzekering heeft; met Aegon weet u dat alles goed geregeld is wanneer u schade heeft. Dat vinden wij belangrijk, maar zeker zo belangrijk is het om problemen te voorkomen. Daarom helpen wij graag met verschillende tips om al die valkuilen te omzeilen die wij als verzekeraar al kennen. Dus wilt u veilig de weg op, relaxt op vakantie of onbezorgd wonen? Bekijk dan hier onze tips & tricks.

Zelf betalen of claimen? U berekent het met de Bonus-Malus tool
Verzekeringskaarten: in één oogopslag alles over uw schadeverzekering
Schade melden en herstellen
Sterke staaltjes van de Aegon Klantenservice

“Vriendelijk geholpen en het schade afhandelingsproces is helder uitgelegd” 

Samantha van Raaphorst
 

“Ik werd snel en deskundig voorgelicht over een meer passende verzekering voor mij. Enige uren later had ik de polis in mijn mail”

Ellen Heilbron
 

“Korte wachttijd, duidelijk en snel antwoord op mijn vraag, vriendelijke telefoniste”

Bianca vd Straaten

Een reislustige zoon. Een ongeruste moeder. Toch een happy end!
Emili, medewerker klantenservice, werd onlangs gebeld door een bezorgde moeder. Haar zoon van 19 ging op wereldreis - iets waar elke moeder gestrest van raakt - maar daarbij twijfelde ze of haar zoon wel goed verzekerd was.
“Sommige wanbetalers verdienen een tweede kans” #welovelindsey
Lindsey is weer zo'n medewerker op klantenservice met het hart op de juiste plek. Eén waar we trots op zijn. Wanneer ik haar spreek heeft ze net een dame aan de lijn gehad van wie de verzekering onlangs was opgezegd wegens niet betalen van de premie.
Een verzekering opzeggen belonen met een doosje bonbons? Inderdaad!
Natuurlijk zijn we nooit blij wanneer een klant een verzekering stopzet, maar in dit geval verdiende het een cadeautje'. Precies! Dat zijn de klantenservice-medewerkers waar we van houden bij Aegon.

Trouw wordt beloond

Bij Aegon zijn we blij met u als klant. En dat blijven we! Daarom geven wij vanaf het moment dat u bij ons een verzekering uit het Woon- & Vrijetijdpakket heeft 2% loyaliteitskorting, met een maximum van 10%. Dus 5 jaar lang krijgt u steeds meer korting!

Let wel, de korting wordt gegeven per product en niet over het hele pakket. Er kunnen dus verschillende looptijden per product binnen het pakket zijn. En, loyaliteitskorting zit op alleen op de producten in het Woon & Vrijetijdpakket.

Blogs

Blusschade: “Líters en líters water in mijn huis…”

Beroofd worden op reis, een gebroken been op de piste en je huis in de hens. Stuk voor stuk situaties die je liever niet meemaakt. Gebeurt dit toch? Dan is het fijn als je goed verzekerd bent. Wij interviewen pechvogels die er alles van weten. Ditmaal: Kim (36) die blusschade had. 

Basis- of allrisk-dekking: wat kies je?

Wil je graag een beetje of veel financiële zekerheid? Die vraag kun je jezelf stellen als je een inboedel-, woonhuis- of reisverzekering bij Aegon afsluit. Want alle drie de verzekeringen zijn er in twee smaken: basis en allrisk. Om weloverwogen te kiezen, zetten we per verzekering de drie belangrijkste verschillen tussen de basis- en allrisk-dekking op een rij.

 

De cijfers liegen er niet om

Miljoenen kopjes koffie om ons alert te houden. Tientallen miljoenen telefoontjes om ons werk goed te kunnen doen. En duizenden afgehandelde schades. Bijvoorbeeld van 200 kinderen die een bal door een ruit hadden geschopt. Of van 46 mensen met een lekkend aquarium. Ofwel, ontdek de wereld van Aegon vertaald in nuttige, interessante of grappige cijfers.