Veelgestelde vragen schade melden aansprakelijkheid

Wat is er verzekerd onder de aansprakelijkheidsverzekering?

U bent verzekerd tegen de financiële gevolgen wanneer u schade bij iemand anders veroorzaakt
Veroorzaakt u, uw gezinslid of een huisdier schade aan een ander? Dan kan de ander u daarvoor aansprakelijk stellen.

Als u aansprakelijk bent, heeft u de verplichting om de schade te vergoeden
Deze schades kunnen oplopen tot forse bedragen. U bent verzekerd tot 1.250.000 of 2.500.000 euro.

Sluit een aansprakelijkheidsverzekering af of bekijk uw aansprakelijkheidsverzekering in Mijn Aegon
In Mijn Aegon kunt u zien tot welk maximum bedrag u en uw gezin is verzekerd. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wie zijn er verzekerd op de aansprakelijkheidsverzekering?

U kunt kiezen om uzelf te verzekeren evenals uw partner en kinderen
Uw dekking vindt u terug op het polisblad. In de voorwaarden vindt u de personen die onder de door u gekozen dekking vallen.

Ouders, grootouders, ongetrouwde familieleden of huispersoneel meeverzekeren?
Dat kan als zij bij u wonen. U of uw partner moet ook een directe (bloed)relatie hebben tot deze (groot)ouders of familieleden.
 
Lees meer of sluit direct de Aansprakelijkheidsverzekering af.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Ik heb schade aan mijn camera, mobiele telefoon, smartwatch, laptop of tablet. Wat moet ik doen?
Schade aan uw apparatuur meldt u op uw inboedelverzekering via Mijn Aegon
Schade kun je ook aan ons doorgeven via de pagina Schade melden. Is de schade aan uw apparaat nog niet hersteld en wilt u reparatie laten uitvoeren? Lees meer over telefoon, tablet of laptop schade.
 
Schade aan apparatuur die ontstaat tijdens vakantie valt onder uw reisverzekering
Geef je schade door via Mijn Aegon. U kunt uw schade ook online melden.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Staat uw vraag er niet tussen?