Dit veld is verplicht

Maak een Mijn Aegon account aan

  1. Identificeren
  2. Gegevens opzoeken
  3. Inloggegevens kiezen
Bevestig uw identiteit

Om inzicht te krijgen in uw gegevens, vragen wij u uw identiteit te bevestigen. Identificeren kan op twee manieren:

Via iDIN - Snelste optie
U logt eenmalig via iDIN in bij uw bank. iDIN werkt net als iDeal. U gebruikt het alleen niet om geld over te maken, maar om eenmalig uw naam, adres, geslacht en geboortedatum aan ons te bevestigen.
  • Snel, gemakkelijk en veilig
  • Aegon krijgt geen inzage in uw bankgegevens en transacties
U logt in met uw cardreader of mobiel bankieren app om uw naam geboortedatum en adres aan Aegon te bevestigen.
  • Dit is eenmalig, er wordt geen permanente koppeling gemaakt
  • Aegon krijgt geen inzicht in uw bankgegevens of transacties
U logt in met uw Rabo Scanner of mobiel bankieren app om uw naam geboortedatum en adres aan Aegon te bevestigen.
  • Dit is eenmalig, er wordt geen permanente koppeling gemaakt
  • Aegon krijgt geen inzicht in uw bankgegevens of transacties
Als uw bank niet in de lijst voorkomt, kunnen wij u helaas niet via iDIN identificeren. U kunt wel een activatiecode per post aanvragen.
Identificeer met iDIN
Inloggen bij
Meer informatie over iDIN
Met activatiecode per post - 3 werkdagen

Per post versturen we een brief met activatiecode. Zodra u deze ontvangen heeft, kunt u uw account activeren en gebruikmaken van Mijn Aegon.


Feedback
Hulp nodig?