Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Klacht melden

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms komt het toch voor dat wij een fout maken. Waar jij last van kunt hebben. Vervelend natuurlijk. Laat het ons vooral weten! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Je klacht ingediend en dan?

  1. Je ontvangt een eerste bevestiging
    Je hebt je klacht ingediend. Daarna ontvang je binnen 24 uur per e-mail een bevestiging met de gegevens van je klacht.
  2. Soms nemen we contact met je op voor extra informatie
    We nemen contact op als we extra informatie van je nodig hebben.
  3. We beoordelen je klacht
    We gaan er altijd vanuit dat we er samen uitkomen en dat we je een passende oplossing kunnen bieden. Wijzen wij je klacht af? Dan kijkt altijd een tweede behandelaar mee. Zo blijven wij zo objectief mogelijk.
  4. We informeren je binnen 10 werkdagen
    De inhoudelijke reactie ontvang je binnen 10 werkdagen. Lukt het ons niet om op tijd een reactie te geven? Dan laten we je weten waarom het langer duurt en wanneer je wel een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Aandachtspunten

Wil je documenten uploaden? Houd dan met het volgende rekening:

  • Ieder document mag per stuk niet groter zijn dan 5 MB.
  • Het document moet een .jpg .doc .docx .xls .xlsx of .pdf formaat hebben.
  • Je mag ook een foto van je document(en) maken. Zorg er dan voor dat alle foto's scherp en goed belicht zijn.
  • Het kan even duren voordat de upload is voltooid. Dit is mede afhankelijk van het aantal en de grootte van de bestanden.

Ben je niet tevreden? Laat het ons vooral weten! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Werkgever

  • Ben je klant van Aegon en heb je een klacht over je pensioenproduct, neem dan contact op met je tussenpersoon of gebruik onderstaand formulier.
  • Heb je een klacht over je huidige regeling bij Aegon Cappital, dan verwijzen wij je naar de klantenservice van Aegon Cappital.
  • Ben je geen klant bij Aegon en heb je een klacht? Dan verwijzen wij je graag door naar onze particuliere klantenservice.

Werknemer

Adviseur

  • Ben je een adviseur en heb je een klacht? Dan verwijzen wij je voor het indienen van je klacht naar ons intermediairsportaal.

Klacht melden Zakelijk

Je klacht





Persoonlijke gegevens

De datum graag invullen als dd-mm-jjjj. Voorbeeld: 01-01-1960
Vul het telefoonnummer in zonder spaties, haakjes of streepjes.
Voer uw postcode zonder spaties in.


Voeg hieronder je bestanden toe



Wil je weten wat er met je persoonsgegevens gebeurt? Lees er meer over in ons privacy statement..