Overslaan en naar de inhoud gaan

Welkom username.

Uw vorige bezoek was op 00-00-0000 om 00:00 uur

Zoekveld

De Gezonde Aanpak

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad van het Aegon Gezond Werkplan?
Wij sturen u uw naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad toe
Als u de gegevens voor de naverrekening aan ons hebt verzonden, sturen wij u na enkele weken uw naverrekeningsoverzicht en nieuwe polisblad toe. Een uitgebreide naverrekeningsspecificatie vindt u op het Aegon Werkgeversportaal. In dit overzicht ziet u de opbouw van uw naverrekening.

U vindt deze naverrekeningsspecificatie als volgt:
  • Klik op de naam van uw bedrijf onder het kopje organisatie.
  • Klik vervolgens op "Dossier".
  • Onder het kopje ”Documenten – gebruiker” vindt u de naverrekeningsspecificatie.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat gebeurt er als ik een Ziekteverzuimverzekering No-Claim heb en ik mijn werknemer niet of later ziek meld?

Meldt u uw zieke werknemer niet of niet binnen twee dagen op uw Ziekteverzuimverzekering No-Claim?
Dan kijken wij voor het bepalen van uw uitkering naar de dag waarop de ziekmelding bij ons binnenkomt. Wij kijken dan niet naar de eerste ziektedag.

De termijn van de uitkering is maximaal 104 weken onder aftrek van uw eigen risico. Deze termijn gaat wel in op de eerste ziektedag van uw werknemer.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wat als ik een Aegon Ziekteverzuim Stop-Loss, WGA-Eigen risicodragen, WIA-Excedent, IVA-Excedent, WGA-Excedent, WGA-Aanvulling, WIA-35min of WIA-Bodem heb en mijn zieke werknemer niet of later meld?
Meldt u uw zieke werknemer niet binnen 13 weken of zoveel eerder als uw werknemer ziek uit dienst gaat?
Dan kunnen wij de ingangsdatum van onze uitkering uitstellen of een uitkering geheel of gedeeltelijk weigeren. Dit doen wij alleen als uw late melding onze belangen schaadt. Bijvoorbeeld omdat een eerdere melding de WIA-instroom had kunnen voorkomen of had beperkt.

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Wanneer meld ik mijn zieke werknemer aan bij Aegon voor het Gezond Werkplan?
Heeft u de alleen de Ziekteverzuim Stop-Loss, WGA-Eigenrisicodragen, WIA-Excedent, IVA-Excedent, WGA-Excedent, WGA-Aanvulling, WIA-35min of WIA-Bodem van het Aegon Gezond Werkplan?
U meldt uw zieke werknemer uiterlijk in de 13e week van ziekte of zoveel eerder als uw zieke werknemer uit dienst gaat via ons Werkgeversportaal. 

Heeft u (ook) de Ziekteverzuim No-Claim of ZW-Eigenrisicodragen van het Aegon Gezond Werkplan?
U meldt uw zieke werknemer binnen twee werkdagen bij Aegon via ons Werkgeversportaal. 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.

Kan ik Aegon Dienstverlening voor Verzuim los afsluiten?
U kunt Aegon Dienstverlening voor Verzuim niet los afsluiten
U kunt Aegon Dienstverlening voor Verzuim alleen afsluiten in combinatie met onze Ziekteverzuimverzekering No-claim, ZW-Eigenrisicodragenverzekering en WGA-Eigenrisicodragenverzekering.
 

Heeft u een vraag over uw eigen product? Dan kunt u inloggen op Mijn Aegon.