Nieuws
Nieuwe functionaliteit in AIP: hypotheekaanvraag annuleren
26 januari 2023
Door jullie feedback hebben wij deze extra mogelijkheid toegevoegd: Aanvraag annuleren. Dit is vanaf nu eenvoudig online te regelen in ons adviseursportaal.
Extra aflossen kan nu al vanaf € 100,-
12 januari 2023
Om onze klanten nog beter van dienst te zijn, is het minimumbedrag voor een extra aflossing verlaagd.
Aanvraagproces Ontslag Hoofdelijke Aansprakelijkheid wijzigt
11 januari 2023
De afgelopen periode heeft u ons veel feedback gegeven over onze werkwijze bij hoofdelijke ontslag (OHA). Daarom introduceren wij vanaf 16 januari 2023 een nieuwe werkwijze!
Campagnes en Aegon Marketingplein

Aegon MarketingPlein
Op zoek naar kant-en-klare teksten om uw klanten te tippen op een verzekering? Of zo’n handig stappenplan over hypotheken? Hier zit u helemaal goed. Op dit plein delen we onze marketingmiddelen met u, want ook dát is slim samenwerken. We hebben vier aparte pagina's: schade, hypotheken, arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en direct ingaande pensioenen.

Samen vooruitdenken met onze klanten
Het leven kan alle kanten op. Daarom kun je met de hypotheken en woonverzekeringen van Aegon óók alle kanten op. Misschien wil je klant wel duurzamer wonen en van het gas af. Bijvoorbeeld met zonnepalen en een warmtepomp. Of gaan ze toch voor die nieuwe badkamer. Wat het ook wordt, woonwensen voor straks beginnen met slimme keuzes vandaag. Help jij je klanten mee vooruitdenken?

Ken uw klant: Customer Due Diligence bij Hypotheken
CDD, wie kent het niet? Customer Due Diligence is niet meer uit de financiële wereld weg te denken. Dit proces - ook wel bekend als Know Your Customer (KYC) of Ken-Uw-Klant – zorgt ervoor dat u en wij weten met wie we zakendoen. Op deze pagina vindt u alle ins en outs, tips en instructies over CDD in combinatie met ons acceptatieproces.