Onze uitstekende basisbediening

Wij geloven in een goede service en samenwerking met al onze adviseurs. Zo kunnen we onze eindklant optimaal van dienst zijn en tijd besparen. En dat alles op een gemakkelijke en toegankelijke manier. Afhankelijk van marktvolume en productie kunt u, naast de uitstekende basisbediening, een aantal extra services krijgen.

Betrouwbare partner

Wij willen een betrouwbare en solide partner voor u zijn. Onze focus ligt op digitaliseren, met oog voor de menselijke maat. Dit maakt onze dienstverlening beter, efficiënter en persoonlijker.

Image
Verzekering aanpassen man achter laptop

Voorspelbare verwerkingstijden

U kunt van ons het volgende verwachten: 

  • Binnen 5 werkdagen na aanvraag krijgt u een renteaanbod.
  • Binnen 10 werkdagen na aanvraag krijgt u een bindend voorstel bij dossier compleet.

In uitzonderlijke gevallen communiceren wij tijdig over actuele verwerkingstijden. 

Actuele verwerkingstijden
Image
Belangrijker dan ooit de meerwaarde van de WIA-casemanager

Persoonlijk contact

Wij staan iedere dag voor u klaar! 

  • 24/7 via onze virtuele assistent;
  • tijdens kantooruren via chat en telefoon.

Voor vragen over een specifiek dossier kunt u rechtstreeks contact opnemen met de behandelende acceptant. 

Voor Ontslag Hoofdelijk Aansprakelijkheid kunt u altijd via chat contact opnemen met de Voorbespreekdesk OHA.  

Perfecte digitale dienstverlening

We digitaliseren steeds meer en dat biedt kansen om de dienstverlening slimmer, beter bereikbaar en persoonlijker te maken.

Zeer compleet portaal

Op ons Aegon Intermediair Portaal kunt u 24/7 alle actuele informatie inzien en makkelijk dingen zelf regelen: 

  •  Actuele statussen volgen.
  •  Contractdetails inzien.
  •  Handige tools gebruiken zoals de rekenhulp verbouwen en verduurzamen. 
​​​​​​​Log in op AIP
Image
belastingtips

Advieskansen

Klanten zelf bewust financiële keuzes te laten maken voor een gezonde financiële toekomst is onze missie. Daar hebben we u bij nodig. Op basis van data geven we u inzicht in advieskansen. Zo zit u altijd op het juiste moment bij uw klant aan tafel. 

Image
jaaroverzicht

Innovatie op data

Effectief en efficiënt samenwerken vinden wij belangrijk. Daarom kunt u uw hypotheekaanvraag met gebruik van brondata bij ons indienen. Daarnaast lopen wij in de markt voor op het gebied van data sharing. Wij delen altijd actuele contractdata (via AIP en HDN) met u. Ook kunt u uw hypotheekportefeuille downloaden.  

Slim samenwerken

Door samen te werken worden we sterker, slimmer en beter; één team!

Nieuwsbrieven

Zijn er nieuwe producten, wijzigingen in ons beleid of vernieuwingen binnen ons portaal? U ontvangt een aantal keer per jaar een nieuwsbrief met al deze informatie. 

Webinars

We organiseren vier keer per jaar een webinar. Tijdens het webinar nemen we u mee in actuele ontwikkelingen. Zo bent u altijd up-to-date! 

Campagnemateriaal

Om uw klant te bereiken bieden we verschillende handige tools voor een betere klantenbinding. Bezig met hypotheekcampagnes? Maak gebruik van onze hulpmiddelen! Van stappenplannen tot e-mails en doelgroepen: u vindt het op het Aegon MarketingPlein Hypotheken.

Usabilla Feedback